-
13 augustus 2009, 08:41
Lena / Lina (Duitse)
In de dikke 2 jaar dat ik GT aandoe, ken ik al van in het begin een Duitse Lena... De ijsberensekte-leider, Willem2, heeft haar dus al die tijd over het hoofd gezien. Het is wel zo dat ze niet iedere dag aanwezig is. Voor de ijsberen die mijn recensies de laatste tijd in vraag stellen: gisteren had ik wel degelijk 4 getuigen.
Haarkleur/-lengte : Lang blond stijl haar, meestal strak naar achter in staart
Lengte dame : +- 1.70
Postuur/Cupmaat : getrainde dame (doet aan kickbox), een goedgevulde B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits/en ook zeer goed Engels
Leeftijd : ongeveer 25
Tatoeages/Piercings : navelpiercing (niet zeker, maar kdacht het wel). Verschillende tatoes op lijf en leden.
Service: Alles op en aan.
Voordelen: Gemakkelijk in omgang, lief, toch wel kinky kantje, je krijgt waar voor je geld.
Nadelen: absoluut geen
Tijdsduur : maakt telkens het halfuur of uur mooi vol en hanteerd de gekende prijzen.
Extra’s bij het bezoek: trio samen met Isa
Al meermaals met dit heet konijn op de kamer geweest. Nu was het een tijdje geleden dat we haar nog gezien hadden, maar uiteindelijk is het er dus nog eens van gekomen. Deze keer stelde ze ook haar vriendin Isa voor. Allebei Duitse degelijkheid waardig (zoals de meeste Duitse automerken). Een aanrader voor eenieder, want iedereen die ik met haar meestuurde, kwam voldaan en bevredigd terug. Voor nog vele herhalingen vatbaar!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
Regels voor berichten