-
Angie ex-Queenies
Naam : Angie
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal,slank b-cup
Nationaliteit/Taal : Estse, engels, duits en
Leeftijd : 34-35 jaar
Tatoeages/Piercings :geen
Service : Goed, zoenen, houdt niet zo van beffen,neuken,
Gisteren naar de relax geweest om te kijken of er nu meer volk aanwezig zou zijn damesgewijs, maar het viel op dat vlak tegen. Er waren denk ik zo'n 10-tal dames aanwezig. Ik kende niet echt veel gekende gezichten, ga er dan ook nog niet zo lang, maar toch. Die chanel herkende ik direct. Er lipe daar nog een meisje(duitse) rond met mega(sili)joekels rond, die de ene na de andere naar boven of in zo'n tentje trok. Toen ik net vertrok kwam er een marrokaans typetje binnen. Da was nu echt es mijn type. Heel mager klein ding met mooi grote borsten. Mooie sexy lingerie, kortom een op mijn to do lijst. Had graag es de naam geweten, voor de kenners!!!
enfin bij angie toevallig terechtgekomen na een babbel aan de bar. Is dus van estland, maar woont al een 9 tal jaar in nederland. Praat graag en veel en vroeg ook direct een drankje aan de bar. Aan u om daarvoor te bezwijken of niet. Twas mijn eerste keer dat ik dit deed, en ik dacht waarom niet, maar voor 20 euro is dit toch een bikke van het goede teveel voor mij. Ze hebben nog niet eens iets bewezen, hehe. Soit, na de maaltijd naar boven, waar ik haar een massage heb gegeven, toen zij mij lekker pijpen en afgewerkt zij bovenop. Kortom niet slecht, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ze is toch zeker al niet meer van de jongsten daar en dat zie je ook als ze haar nègligé afdoet. Leuke dame, maar iets te proffesioneel!!!
Laatst gewijzigd door Befke; 25 januari 2007 om 16:53
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten