Facial,

Het is trouwt, met een t. Vrees dat je niet bekend bent met de berekeningen bij scheiding, ja je ezittingen kun je deels beschrijven, klopt. Wat niet kan is dat je je inkomen kan beschermen tegen partner alimentatie, verder ben je met een beetje tegenspoed een € 25.000,- lichter aan advocaat en mag je je geld wat je uit je eigen zaak verdiend aan je ex uitdragen, want daar is ze dan aan gewend.

Duidelijk dat je er niets van snapt, nee ik ben niet meer daarover gefrustreerd, zoals vaker gezegd is mijn alimentatie € 0,- maar ik wil wel iedereen duidelijk maken dat dit een enorme valkuil is en dat het papiertje voor de man totaal geen enkel voordeel biedt, behalve in het geval dat jij de arme party bent.

Ik hoef niet geholpen te worden, door niemand, ik ben reeds zwaar verzuurd en dat komt toch niet meer goed. Als je een huis koopt moet je naar de notaris voor alle erfdienstbaarheden te aanhoren enzo, kost alleen veel geld voor wat stom papier. Maar als je gaat trouwen dan hoef je niet naar de notaris, dat doe je uit "liefde" geen overheid die je behoed voor deze valkuil.

Echter om te scheiden moet je er we langs meestal eerst nog een paar jaar advocatuur sponsoren. En die bepalen wel wat je nog mag behouden om je dwangarbeid uit te voeren. Goed ik weet het ik zie het erg negatief, doe lekker een roze bril op en zodra je wijf ervandoor is met een ander en jij bent de klos denk dan nog een eens aan die zwaar verzuurde Foots. Geef me ook geen gelijk, daar heb ik niets aan, val me aan, doe wat je wil maar mocht je in de situatie komen, dan denk je vast nog ooit aan mijn woorden.

Groet, Foots