Vrijdag de 28 ste mocht Gustomass op ontdekkingsreis met deze heerlijke Samyra.

Dan een nieuwe GT dame erbij betrekken.
Na deze break hebben we ons draadje weer opgepakt en hebben een meisje in ons gebeuren betrokken. Zij zat naast ons, naast Boliviaanse Kati en zat de hele tijd wat nors te kijken, niet echt blij, niet echt vriendelijk, zelfs wat afhoudend, zeker niet uitdagend dan wel animerend. We hadden al enkele keren gezegd, zo wordt dat niks met haar, waarom doen ze niet meer moeite en dan zo zitten kijken. Herinneren we ons trouwens nog hoe ook Corina in haar eerste weken op haar krukje zat te kijken??. Hoe is Corina nu??
Nadat ik iets aan haar vroeg, komt het meisje er als een speer bij staan, zet haar vriendelijkste gezichtje op, en met een mooie lach en een vlotte houding zet ze haar hele image van de afgelopen 2 uur helemaal weg, tot achter in de GT tuin en verder.. Wat kan een meisje anders overkomen als ze wat praat en wat moeite doet. En wat was ze mooi, we konden er niet over uit. . Ze bleek Spaanse te zijn, en heet Samyra. Prachtige naam voor een mooi en lekker ding. Nou Gusto, net iets voor jou gaf mijn maat al aan, maar ook hij wist dat Corina binnen was.
Echt heerlijk met Samyra geoefend, de spaanse taal dan. Lingua is trouwens niet alleen taal maar ook tong. Dat heb ik later nog mogen oefenen, maar hierbij is mijn steun en toeverlaat Debril niet aanwezig geweest. Hij vond dat Gusto zich best zelf kon redden.

Caligula had ook nu weer zijn eigen feestelijke manier om dames te versieren.Zodra het donker wordt in de bar krijgt Caligula op dit soort feesten zin om onze dames letterlijk en figuurlijk te versieren met neon verlichting in mooie kleurtjes. Deze keer was het Latina quarto aan de beurt en deelde hij met hulp van Debril mooie speeltjes uit.
Nu werden de 3 latina’s Samyra, Kati en dat mooie kleintje met die grote bos haren waarvan ik de naam even niet ken, werden helemaal opgevrolijkt. Laat dat maar aan Caligula over.
Dat kleine meisjes gek zijn op speelgoed weet hij als geen ander en deze neonverlichting blijft het goed doen. Een van de dames wilde nadat ze haar poesje met het helikopterje had geschoren het mijne in de strijd betrekken. Nou had Gustomass daar geen bezwaar tegen en liet haar gerust haar latina gangetje gaan. Een beetje opgewonden geraakt vatte ik intussen va Samyra goed vast en zij mij. Hoorde ik toen niet tot 2 keer iets van Tu gusto Jacuzzi?? . Bij de 3e keer wist ik het zeker en hebben wij ons heel asociaal onttrokken aan de feestvierende meute en ons feestje voortgezet in de jacuzzi. Bijna een garantie voor succes , alles wat daar begint, eindigt voor Gustomass vaak op bed.

Wie kan nou tegen een Besa me Mucho van deze Spaanse Samyra op?? Gusto gelukkig niet.Daar een hele mooie tijd met Samyra doorgebracht, wat een spontane meid, wat een echte meid. Veel spaans, weet nu dat een gewoon kusje anders heet(weer vergeten) maar dat
Besa me echt betekent kus me maar dan met tongzoenen, diep en hevig tongzoenen. Yo gusto mucho besa me.
Dit meiske kan masseren, waauuwww, niet zoals ondergetekende, maar echt professional.
Gewoon heerlijk in de jacuzzi.
Vamos al quarto, betekent zoiets als een oneerbaar voorstel op een kamer, kwam uit dat heerlijke mondje. Ik wist het moment nog wel een 5 tal minuten uit te stellen, die ik overigens heerlijk heb genoten. Toen naar de kamer, en jawel hoor, wéér op kamer 8 , daar waar de hevige en meest onvergetelijke sessies tot nu toe voor Gusto mogen plaatsvinden.
Jammer is een beetje, hoe kort de weg van jacuzzi naar bedje ook is, toch is er even een onderbreking, die weer opgevat moet worden. Dat ging deze keer snel en lekker.

Lingua, alle goede dingen in 3.Waar lingua in de bar nog de Spaanse taal betrof, in de jacuzzi al gepromoveerd was tot heerlijk tongzoenen was in het kader van Besame Mucho, kwamen hier (jawel alle goede dingen in 3) Samyra al zittend op bed en Gusto nog staand haar pijpkwaliteiten uit haar heerlijke mondje. Geweldig hoe ze invulling gaf aan de 3e betekenis van het woord lingua, zo erg dat Gusto zich niet staande wist te houden, en met een Con Permisso por favor haar vroeg om op bed te gaan liggen en haar nu eens lekker te verwennen. Dat moest nu maar gelijk anders was er geen houden meer aan.
Die jonge Spaanse Samyra uit Valencia had enkel ervaring in Un Casa de Chica’s.Nu na 3 dagen GT wist ze al dat GT toch heel anders en met name fijner werken was.
Dit jonge strakke lijfke, aan alle kanten, inside out zoals de engelsen zeggen, gevoelig als ik weet niet wat, ook al had ze gewild, geen tijd en ruimte om te faken. Meisje had de hele dag op de kruk gezeten, Samyra was hungry like a wolf.!!.Die honger moest en zou gestild worden. Graag gedaan meisje.
Een geweldige sessie, waarin ze op gegeven moment over ging tot heerlijk pijpen en verwennen , nadat ze me eindelijk zo ver had gekregen dat ik zou stoppen met bij haar telkens maar weer de stoppen door te blijven laten slaan.
Nadat de tijd beetje om was en mij duidelijk was dat de 3e keer komen vandaag niet mogelijk en vooral echt niet nodig of belangrijk was, gestopt en zit ze ineens met mijn flesje te zwaaien. Nou, dat is duidelijk, un massage extra solo para ti.gaf ik aan.
OK, even dan gaf ze aan, maar na een minuut beviel het haar zo goed dat ik haar rug enorm goed losgewerkt heb en de tijd gekregen heb.
Wederom een supersessie in kamer 8.

Misverstanden altijd jammer en rottig.Toen afrekenen, ze bleef lang weg, wilde/durfde nog niet in de mannenkleedkamer te komen blijkbaar. Was nog niet echt ingeburgerd. Toen een kleine tegenvaller, bij het afrekenen zei ze, “solo cinquenta??” . Ik zei, ja un Media hora. Toch.
Voordat we verder konden praten of iets was ze al verdwenen en heb ik haar niet meer kunnen spreken. Mij achterlatend met toch wel wat vragen. Heel jammer, want toch de hele nacht hier een onplezierig, ja gewoon rotgevoel over gehad. Blijkbaar is deze Samyra nog niet zo goed op de hoogte van de regels en begint ze te tellen in de jacuzzi of al wat eerder. Ik weet het niet. Dat is jammer, maar neemt bij mij rotgevoel niet weg. Heb vandaag op het punt gestaan haar proberen te spreken en eventueel alsnog bij te gaan betalen. Toch maar niet gedaan nu, maar volgende keer wel even met haar praten en rechtzetten en gewoon bijbetalen. Wel goede tolk erbij want mijn spaans en haar engels kan deze uitleg nooit vlekkeloos doen lopen.

op deze manier komt alles vast wel goed met deze Samyra.

Gustomass mag voor het eerst een echte Spaanse aan zijn lijstje toevoegen, wie volgt??