nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
93
Thanks
277
Kathi, una chica muy bien de Bolivia (GT)
Op maandag 7 augustus weer heerlijk mogen genieten van Kati uit Bolivia.Na me even goed opgewarmd te hebben en de handjes in de juiste positie gezet te hebben bij Lin, mocht ik Boliviaanse Kati, plaatsvervangster van Juliette, een heerlijke massage geven. Gusto had een beetje een schuldgevoel. Waarom??. Heb week of 4 terug een heerlijk avondvullend programma met haar mogen hebben, een van de mooiste GT sessies die mij tot nu toe ten deel hebben mogen vallen. Een weekje erna was Juliette wél aanwezig, heb ik bijna 4 uur op Juliette gewacht, tevergeefs overigens. Dat meiske was gewoon 2 keer 2 uur op de kamer, Lucky guys, no lucky me that night.
Toen heb ik Kati links laten liggen voor Juliette. Ik begreep dat, Kati acteerde alsof ze zich gepasseerd voelde.....Had een beetje een rotgevoel, die lieve Kati niet benaderd omdat ik Juliette wilde, die voor die avond voor me onbereikbaar bleek te blijven. Zonder iets huiswaarts gekeerd...
Nu praatje met Kati gemaakt, haar een massage aangeboden in Kino free of charge for her and for me. Ze had de hele dag nog niks “om handen gehad” dus wie weet. In de Kino haar lekker gemasseerd, sjonge wat is het fijn om zo’n meiske te zien en voelen genieten van een welverdiende massage. Ik heb haar daar letterlijk en figuurlijk lekker gemaakt en toen ik merkte dat het ijzer heet was.... tot haar grote verbazing toch de sleutel laten halen. Had ze niet verwacht omdat ze echt meende dat er voor mij enkel Juliette zou zijn.
Vol verbazing ging ze op mijn verzoek om de sleutel van Quarto Quinze vragen. Komt meiske met lege handen terug. Was bezet, geen andere sleutel bij. Kijk, die is nog puur, nog verre van profi, heerlijk gewoon. Toen naar hutje Once 11,waar ook een perfect liefdesnestje voor ons bleek te staan..... Achteraf had ik aan al die spiegels van kamer 15 weinig gehad. Een sessie waarbij je maar amper je ogen open kon houden viel mij daar ten deel.
Heb hier een super tijd met Kati mogen beleven, het meiske heeft zich helemaal aan me gegeven..... en ik mijzelf aan haar. We hebben het uitgeschreeuwd. Heb intussen best veel meegemaakt in GT maar dit....... Wat is het allemaal nog strak, wat is het nog echt, wat laat dat meiske zich verwennen en zich all the way gaan, bouw je het heerlijk af, waarna je weer iets opbouwt en merkt dat ze weer helemaal met je mee gaat, wat zeg ik, weer probeert je vóór te blijven… Dit is nog eens echte sex ik de zuiverste zin van het woord.Daarna nog een hele serie standjes, waarvan de meesten voor mij liggend en haar al rondtollend over me heen. Hoe krijgt ze het klaar, wat een gevoel, wat heerlijk.
Gezien mijn conditie en gezien het feit dat Lin haar vóór was geweest en ook niet tevreden was voordat ze er alles uit had, vind ik het tot op dit moemnt nog een wonder dat Kati het is gelukt om mij voor een tweede keer zover te krijgen.
Profi is ze niet maar als bij haar de automatische erotische piloot aanstaat moet jij eraan geloven als je bij haar in haar vliegtuigje zit.
Deed me denken aan Faith in YY afgelopen Februari. Jazeker, staat op Hookers en elders.
Wat is echt toch lekker. Kati, Yo gusto mucho, mucho, mucho..
Jammer voor haar en voor ons dat ze in de bar een beetje nors overkomt,een beetje ongeinteresseerd, is ook zeker niet de allermooiste Latina , maar wat is dat een echt meisje die het lukt om mij te laten vergeten dat ik in GT was. Zij was de tweede die dat gelukt is. Muy, muy Bien.
Muchos muchos Gracias. Een heerlijke lach viel mij ten deel.
Wat kunnen er achter die dames van wie je het niet verwacht als ze daar semi verveeld zitten op die barkrukken, wat zitten daar toch heerlijke ervaringen achter verscholen…. Geweldig, perfecto, perfecto.
Van wie je het niet verwacht, op een moment dat je het niet verwacht, op de plek waar je het niet verwacht…
Kati, als nu volgende keer én jij en Juliette aanwezig zijn is het voor Gustomass onmogelijk een keuze te maken. Op naar een nieuwe ervaring, een trio sessie con Los dos Chicas de Bolivia.
Latina lovers, need I see more????!!!!
Kati is zo puur als ze eruit ziet.
Als ik nu nog zie hoe ze klaar lag te komen, hoe ze haar tietjes vastpakte in haar handen, ik dacht dat ze die eraf trok.... dat hemelse genot en die hemelse gelaatsuitdrukking van volledige satisfaction. Wat fijn dat je zoiets aan een meiske kan geven en dat het aankomt bij haar op die manier waarop je toch iedere keer hoopt.
Je mag gelukkig vele mooie sessies meemaken bij een Golden Time, maar enkele springen er boven uit.
Gisteren sprong dit kleine meiske er met kop en schouders boven uit.
Muchos, muchos gracias Kati, que te vaija muy, muy bien.
Adios a proxima vez, yo ti espero...con Juliette ..sin Juliette.....
Yo gusto mucho los chicas latina.