-
5 februari 2010, 23:32
Niki (Roemeense) ex-Adina LR ex-Chantal/Miriam
Naam: Adina
Nationaliteit: Roemeens
Taal: Roemeens/ Spaans, beetje engels
Leeftijd: 22
Lengte: 1,65 m
Lichaam/Kleur: mooi slank lichaam, eerder lichtere huidskleur
Haar: Zwart, lang haar
Cup-maat: B-cup
Tatoo/Piercing: GEEN
Service: NMC, PZC, Beffen, Vingeren, Tongzoen, een GFE
Tijd: sessie van 1 uur en een sessie van 30 minuten
Prijs/Extra´s: standaard, geen extra´s gevraagd
Heb haar 2 weken geleden op een zondag ontmoet. Ben met haar op een sofa gaan zitten om een babbeltje te slaan. Het was dus haar eerste werkdag en ze was juist 10 minuten binnen toen ze mijn prooi werd. Ik voelde meteen haar onzekerheid en probeerde haar op haar gemak te zetten. Ze heeft de laatste 2 jaar in Spanje gewerkt maar daar viel geen cent meer te verdienen. Aangezien de wachtlijst voor de GT iets langer is, zal ze wel eventjes in de LR vertoeven. Het systeem van een saunaclub had ze niet echt door en ik heb haar toen eventjes op de hoogte gebracht. Ze was zelfs niet op de hoogte van de gebruikelijke prijzen. Maar nu weet ze het allemaal: 30 minuten= 20euro, FT = 5 euro, ... ! Neen, natuurlijk niet! Ben een eerlijke mens!!!
Ben met haar gaan kameren zonder een tijd of prijs af te spreken, wou zien hoe het op de kamer zou evolueren en tijdens mijn sessie een beslissing nemen. Op de kamer was ze nog steeds onzeker en het initiatief moest dus van mijn kant komen. Alles rustig aan gedaan en ze begon langzaam te ontdooien. Strelen, zoenen, langzaam vingeren en na een geruime tijd ging haar hoofdje naar beneden voor een denderende pijpsessie(veel lippen en tong, weinig hand). Heb toen weer even het initiatief overgenomen om niet te vlug alles in haar mondje te spuiten. Al beffend kwam ze klaar, weer een streepje op mijn kolf!!! De sessie al neukend tot een spetterend einde gebracht. Wel opletten als ze het tijdens het neuken naar haar zin heeft, ze durft haar vingernagels wel eens te gebruiken(voor singlemannen niet erg, maar voor de getrouwde beren ...???). Het was 1 uur denderende GFS.
Ik vond het zo goed dat ik besloot mijn volgende sessie terug met haar te doen. Ik was dus ook haar 2de klant. Deze keer maar een half uur maar het kwam deze keer van haar kant. Terug een fantastische ervaring! Zij was nu volledig op haar gemak en verwende mij naar alle regels van de kunst.
Herhalingsgevaar voor mij 1000%!!!
-
Regels voor berichten