Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 43

Discussie: Carla (Roemeense)

Threaded View

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Carla (Roemeense)

Carla : Roemeens
    Figuur : slank
    Borsten : B cup echt
    lengte : 165 cm
    haren : zwart met paardenstaart
    Tato's : ja
    piercings : ja tong en lip
    Ogen : ja en mooi blauw
    taal :Engels,Spaans en Roemeens

Service : pzc,beffen,kussen,nmc standjes

De eerste dag in een Duitse club voor Carla en haar tweede klant :wink:

Ik had haar met Sonny en pistol Pete al gade geslagen in de bar ruimte na het eten.
    En toen ik haar een knipoog gaf vloog ze naar mijn bank om naast me plaats te nemen.
    Na een kleine kennismaking en even over haar Spaanse ervaring vlak bij Barcelona waar ik ook vaak ben geweest,had ik nog niet het idee dat het iets kon worden,dus heb ik haar meegenomen naar de kino.
    Ze ondeed zich van haar spaarzame kleding en ze had en lekker lichaam met wel wat dons haar om haar schaamlippen.
    Na een gedeelte PZC heb ik haar de sleutel laten halen en op kamer 6 de sex voortgezet.
    Ja het is een lekkere meid maar voor een Prof als ik toch niet de toppers die ik gewend ben.
    Ze liet me even gaan met een bef beurt wat ze niet gewend zijn in de Spaanse clubs ( spanjaarden kunnen niet beffen )

Het duurde even omdat ze haar hoogtepunt wou tegenhouden maar na driftig doorzetten van jansen kon ze zich niet meer bedwingen en kwam met schokkende bewegingen en opspringen van haar heupen tot een steigerend hoogte punt.
    Ja dit was eigenlijk ook het beste tijdens ons samenzijn en ze vroeg of alle Duitsers dit wilden

Ik zei nee schat ik ben een Hollander en die komen om te neuken ,beffen en standjes.Duitsers komen om te drinken,eten,soep en de pizza.

Herhaling;
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 juli 2010 om 11:23

Regels voor berichten