Heren ik wilde even mijn gal spuwen over afgelopen vrijdag in PHG.............
Ik kom daar binnen en zie daar een van mijn vaste toppers met een ijsbeer aan de champagne. Ik zie haar zij ziet mij we begroeten en kussen elkaar en ik vraag aan haar of ze later op de avond nog tijd voor me heeft. Denk het wel zegt ze en ik ga mijn weg verder......................
Ik heb er totaal geen probleem mee als er champagne gedronken wordt,integendeel zelfs, maar als dit van 9 uur tot 2 uur s' nachts aan 1 stuk doorgaat, kan ik me daar zo kapot aan ergeren. Ze hebben totaal niet geneukt, alleen maar een beetje vriemelen en drinken ( die gozer was straal bezopen, naast champagne zat ie ook nog rijkelijk bier te zuipen). Ik heb zoiets van, besteed er een uurtje of 2 , 3 hooguit aan, maar toch niet de hele avond. Als je dit zo ziet, dan besef je pas echt goed waar het allemaal om draait en gaat, PUUR EN ALLEEN OM HET GELD!!!!!!!!!!
Ik heb dit in Badda Bing ook meegemaakt, dat ze van begin in de avond tot laat alleen maar champagne zitten te zuipen en niet neuken. Disgusting!!!Ik hoop niet dat dit in PHG ook een tendens gaat worden.!!!!
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.