Verdamme, die naam is niet juist... Vraag maar aan Ace2, die zal de juiste naam wel weten. Dit Japanse mormeltje komt van VV overgewaaid en is zinnes om nog een tijdje in LR te blijven.

Haarkleur/-lengte : Zwart lang aziatisch haar (zowel op kop, oksels als kut)
Lengte dame : 1m65 zonder hakken
Postuur/Cupmaat : Tamelijk goed in de huid naar Aziatische normen / A-cup tietjes
Nationaliteit/Taal : Japan / Engels op z'n Chinees
Leeftijd : medio de 20
Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
Service: TZ, PZC, NMC... Aziatische massage body-to-body
Voordelen: goede massage, lief kind, correct in omgang
Nadelen: ze ziet er niet uit en haar kuthaar is te lang
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek: een staaltje erotiek in de jacuzzi

Onder het motto "probeer eens iets uit" ging ik in op de avances van Miss Tepanyaki, die bij me in de jacuzzi dook. Ik kreeg daar beide tieten in mijn muil gedouwd en daarenboven schuurde ze met haar kut zodanig over mijn tuig, dat het niet veel scheelde of onder water floepte hij erin.

Na enkele boze blikken van de masseur en twee wakende dames, besloot ik om met haar mee te gaan. In de eerste plaats omdat ze een Japanse is en in het Japanse ras heb ik me nooit eerder verdiept. Ten tweede omdat ze een harige doos had en éénmaal in de zoveel tijd lust SFL wel eens een behaarde kut. Bij de dames tegen betaling komt dit zelden voor, dus waarom ook niet.

Eerst even meedelen dat ik niet op Aziatische dames val en dat ze echt moedersmooiste niet is... Maar haar vriendelijkheid maakt dit wel weer goed.

Op de kamer stond ik nog recht terwijl ze voor me op haar knieën viel. Zo hoort het, dacht ik bij mezelf. Ze begon lekker te pijpen... Van pijpen hebben die spleetoogjes wel spek gegeten, constateerde ik tegelijk! Daarna doken we in bed ging ze verder met pijpen. Op gegeven moment wou ze met haar kont op mijn gezicht komen zitten, maar op beleefde wijze heb ik aangedrongen die etappe meteen over te slaan. Daar ik haar al gevingerd had, wist ik dat haar dooshaar me toch iets te lang was om maatschappelijk geaccepteerd te worden.

Afijn, ik liet haar al het werk doen en dat deed ze ook met volle overtuiging. Maar aangezien ze mijn type echt niet was, lukte het me niet om haar mijn knalsel toe te bedelen. Ik probeerde zo fel dat het geen naam had, maar niets mocht baten.

Toen ging ze de lat iets hoger leggen en smeerde ze zichzelf in met olie. Van kop tot teen ging ze over mijn voorkant heen. Door heel heftig met haar tieten en bierbuikje over pik te bewegen, knalde ik een lading over haar borstbeen.

We hadden nog 5min over en zodus stelde ze voor om mijn achterkant ook ff te masseren (gewone massage). Ik ging op mijn buik liggen en heel even schrok ik bij de gedachte dat er een harige rat op mijn kont rondliep... Maar toen besefte ik dat het haar harige doos was.

De massage was uitstekend... De wip zeer degelijk en het pijpen geweldig.
Maar voor SFL een uitzondering op de regel, dus hierbij zal het dan ook blijven... Niet meer dan een leuke herinnering... Een gedenkje aan die harige poes.