Haarkleur/-lengte : Lang stijl zwart
Lengte dame : 1m60 zonder killerheels
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / beetje Engels, beetje Duits
Leeftijd : 21 of 22
Tatoeages/Piercings : nope
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Vrij lief voor een Roemeense, kan haar kont atletisch bewegen
Nadelen: weinig dialoog en na neuken meteen de kamer af (Romanian style)
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 + wat fooi

Deze dame werd eerder op de dag op mijn schoot geworpen door kameraad Ace2. Toen had ik nog blonde prioriteiten... Achteraf zag ik haar opnieuw. Toen was ze aan het kontjeschudden op opzweepende muziek en rond de paal aan het slingeren. Ik gebood haar opnieuw bij mij te komen... Want hoewel ze klein en fijn was, kon ze me toch bekoren met dat schattige snoetje en die warme blik. Ze had veel weg van een Griekse.

Ze was dan wel roemeens, maar ik had duidelijk zin in haar. Laat ons een eerbetoon brengen aan wijlen Zakkeleger, dacht ik. In de hoop dat ZL van in het hiernamaals toekeek, zou ik in zijn naam mijn laatste kikkervisjes aan haar overdragen.

De donkerharige schone ving aan met een zachte blowjob en tussendoor wat gekus en geknuffel. Daarna ging ik op haar liggen en vervolgens gingen we over in doggy-position. Dit moest niet lang duren in de kamer en meteen wou ik de conditie van dit kettingrokend wijfje uittesten. En conditie had ze!

Zeker een kwartier heeft gehurkt op een neer gegaan op mijn pik. Haar tietjes dansten vrolijk op en neer. Toen ze met haar rug naar mij zat kwam ik tot een luleruptie van jewelste. Ze rolde van me af en kon 2min niets meer zeggen... Ze voelde haar benen niet meer en nadien kreeg ik een klop tegen mijn kop en zei ze me dat ik haar lamgeneukt had.

Diegene die na mij gekomen is, zal niet veel plezier meer aan haar beleefd hebben.

Voor een Roemeense was ze wel degelijk. Pijpen OK en neuken zelfs heel goed. Mooi meisje ook, dus herhaling is best mogelijk in een verre toekomst.

ZL, cheers mate!