Haarkleur/-lengte : Donker, kortharig
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : klein, romig A / B
Nationaliteit/Taal : Thailand, Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : op de onderrug 'n naam getatoueerd
Service: redelijk tot goed
Voordelen: mooi jong ding, romig lijfje
Nadelen: wat afstandelijk
Tijdsduur : uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: geen

Afgelopen zondag na het meermaals mislopen van Lin mijn blik laten vallen op dit jonge ding naar bleek van Thaise afkomst maar woont al sinds haar 12e in Duitsland. Ze viel me op door haar romige, jonge lijfje en een lief koppie. Na het kennismaken (Summer, nog nooit iets over gelezen of gehoord) kon ik het toch niet nalaten het eens met haar te proberen.

Ze is lief en bescheiden (zoals vaak met die Thaisen) maar ook wel erg terughoudend. Die naam op haar rug bleek van haar huidige vriendje te zijn. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier wat openingen bij haar te forceren (figuurlijk dan) maar dat bleek toch niet mee te vallen, ze blijft erg gereserveerd, heel voorzichtig zoenen met het puntje van de tong maar haar gevoelige plekjes weert ze af. Wat verderop geprobeerd met haar (mooie) borstjes en dat leek ze wel 'n beetje lekker te vinden...... Via haar buikje de weg naar beneden gevonden om het daar eens te proberen. Ze leek het wel lekker te vinden en enige opwinding te veroorzaken maar had na een poosje wel in de gaten dat ik haar hiermee niet in de zevende hemel zou krijgen.....
Nou, toen maar eens de rollen omgedraaid en kijken of ze mij wel tot grote hoogten zou kunnen brengen....... Pijpen doet ze gewoon erg lekker, niet de hele staaf maar het topje krijgt alle aandacht...... Ze gaf zelf aan wel graag te willen neuken en wie ben ik om dat zo'n mooie jong meid te weigeren.....
Ik moet zeggen dat ze me in cowgirl erg lekker klaar neukte op een zeer speciale manier en zichzelf ook (denk ik) hoewel, als je daar niet helemaal zeker van bent geeft dit op zich al te denken......

Daarna heeft ze nog een tijdje liggen knuffelen en mij te strelen terwijl we wat over onszelf lagen te vertellen maar erg overtuigend komt het allemaal toch niet over, ik denk dat ze meer aan haar vriendje ligt te denken en aan het geld wat ze samen op deze manier te besteden hebben.
Herhalingsgevaar niet zo groot dus, ik ga toch meer voor vrouwen die zich helemaal laten gaan en die durven zelf te genieten.