Zomaar een bedenking.

Waarom ineens nu die vraag?

Als voorbeeld neem ik een dame uit PSR. Serena om geen namen te noemen . Van haar is wijd en zijd geweten dat ze een service met hoofdletter s, e, r, v, i, c en e levert.
Het lijkt mij in haar geval dan ook beter om vaste klanten op te bouwen waarmee ze zélf ook graag vertoeft. Des te leuker voor haar en ook minder vermoeiend voor haar. Je moet niet steeds opnieuw op zoek (of als ze al met bosjes zouden vallen voor haar) en telkens weer niet de gehele dag 30' met (wie weet wie) jan en alleman de koffer induiken.

Het kan toch niet relaxt zijn als je steeds weer in andere clubs jezelf moet gewennen .

Ik kan er inkomen dat een dame die belabberde service levert (met hele kleine lettertjes s, e, r, v, i, c en e) telkens weer een andere club moet opzoeken omdat snel bekend is wie ze op kamer is.

Eigenlijk bekijk ik voorgaand stukje een beetje in de spiegel (die gebarsten is nu ), een beetje vanuit GFE-beertjes-standpunt. Ikzelf zou liever weten met wie ik te doen heb, in plaats van steeds voor een groot vraagteken te staan.

Nu ja... kunnen we wel de beweegredenen achterhalen?