A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
25 januari 2025 @ 09:48
Discussies
141
Thanks
7.156
Geile Tijden, Augustus 2010
Een volk dat zijn geschiedenis niet kent is zijn toekomst niet waard. Kun je een recensie filosofischer beginnen?
Nu vind ik het helemaal niet erg dat KinkyBull een feestje organiseert en ik vind het ook niet erg dat er een grote groep ijsberen op dat feestje afkomt. Het kan nog net door de beugel dat op het forum een topic verschijnt om KinkyBull te feliciteren, maar wordt het belangrijkste niet vergeten?………………………………………… Nu ik dit zo schrijf zullen vele ijsberen al wat vermoeden. Ja, het klopt, het is nu een jaar……………………………………..
Vanwege die teleurstelling besloot ik niet rechtstreeks naar LR te rijden, maar eerst naar GT, waar ik om 13.00u aan kwam. Zoals het was te verwachten was er best nog wat parkeerplaats. Snel parkeerde ik mijn auto en wilde ik in gezwinde draf naar GT rennen. Ik merkte echter dat ik mijn trouwring nog om had. Nu maak ik er geen geheim van dat ik ben getrouwd, maar om de een of andere reden doe ik hem altijd wel uit. Ik draaide de ring van mijn daarvoor gegijzelde vinger en ik wilde hem (de ring wel te verstaan) in een tasje doen. Wat routine had moet zijn liep geheel uit de hand. Onhandig liet ik de ring op de grond vallen, die vervolgens onder mijn auto rolde. Lichte paniek maakte zich meester van mij. Op mijn knieeen kroop ik over de parkeerplaats bij de bouwmarkt om mijn ring te bemachtigen. Ik zag al helemaal voor mij dat de ring in een putje was gerold. Hoe zou ik dat kunnen uitleggen? Het waren echter onterechte zorgen, want al snel had ik mijn ring weer terug. Voorzichtig borg ik de ring weer op en ging nu echt in volle vaart richting GT. De ons zo bekende handelingen werkte ik routinematig af en voor ik het wist stond met natte haartjes in de barruimte. De barruimte oogde rustig: weinig mannen en vrouwen en de dames liepen vooral nog met wat bordjes eten rond. Ik kreeg een beetje het gevoel dat hoort bij het ochtendgloren op een zonnige camping waar iedereen rustig op gang komt. Wie ik in GT op gang zag komen waren: Kitty (dld), Lulu, Claudia, Elisa, Mona, Ramona, Daniela, Ashley, Lisa, Sandra, Magdalena, Eleni, Milou, Adella, Aisha, Moni, Doro, Kelly, Gulcan, Olga, Sandy, Soraya, Giselle, Laura, Carolina, Veronica, Roxanna, Jacky, Silvana en Jana. Dat lijkt niet veel en zoals gezegd het waren er ook niet veel.
Ik pakte op het buffert een broodje en ik liep naar de bar, waar zonder dat ik iets had besteld al een kop cappuccino werd klaar gezet. Met mijn bord en kopje liep ik naar buiten om op een ligbankje te gaan liggen. Ik passeerde 2 ijsberen die zich vermaakten met Lulu en Laura. Lulu zat op een liggende ijsbeer te wippen, waarbij ze met haar handen haar imposante borsten vasthield en krijste dat ze “horney” was. Met dat uitzicht werd ik het een stukje minder. Haar dikke tieten zwiepten op en neer. Ik zette mij op een ligbankje en wilde net een hap zetten toen ik de tenen van een ijsbeer zag. De lust tot eten verging mij gelijk en ik keek omhoog om in het lachende gezicht van DeSouza te kijken. Ik schudde hem de hand en ik vroeg hem het hemd van zijn lijf. Met zijn GT-kennis kun je altijd wat. Hij noemde een hele reeks namen op welke het geluk van zijn fysieke kunsten hadden mogen proeven. Terwijl wij zo zaten te praten passeerden 2 bevallige meisjes. Eentje daarvan luistert naar de naam Kitty en komt uit Duitsland. Buiten haar mooie slanke lichaam valt de piercing/ring door haar lip erg op. Zonder iets van of over Kitty te weten, stond deze verschijning hoop op mijn lijstje. Alsof ze dat wist kwam ze bij ons zitten en tot mijn verbazing nodigde ze mij uit voor een kamerbezoek. Ik was echter nog niet klaar met eten en praten. Kitty had niet de behoefte nog veel langer bij ons te blijven en voegde zich weer bij haar vriendin die iets verderop was gaan zitten.
Ik deelde mijn interesse in Kitty met DeSouza, die aangaf dat hij weinig hoge verwachtingen bij haar had. Zou ik naar de kenner luisteren? Of zou ik de nieuwste trend volgen en op ontdekkingsreis gaan?
Na een tijdje van gedachten te hebben gewisseld met DeSouza besloten wij weer naar binnen te gaan. We liepen naar de ingang en vanuit de donkere gang zagen wij een gestalte aan komen. Ik kon niet zien wie dat was en ik sloeg er eerlijk gezegd ook geen acht op, tot de man in kwestie riep: “El matadorrrrrrr” . Lachend gaf ik Raul7 de hand en sloeg hem op de schouder. Met zijn drieeen liepen wij verder waarbij Raul7 nog even werd opgehouden door enkele Franstaligen. DeSouza en ik leunden tegen de bar en de thekefrau vroeg wat wij wilden drinken. Ik hoefde even niets, maar hoorde de bardame zeggen: “Gut, es ist schon zwei uhr…..” Verbaasd keek ik DeSouza aan en wat bleek? In GT wordt blijkbaar pas na 14.00u alcohol geschonken. DeSouza maakte van die gelegenheid gebruik. Ondertussen was ook Raul7 weer bij ons komen te staan. Ik werd echter afgeleid voor Claudia die op mij afliep en vroeg: “Jetzt will ich eine balle von dir” “Die grosse (en ik wreef eens over mijn geslachtsdeel) oder die kleine (en ik pakte mijn blikje met pepermuntballetjes)?” Claudia graaide in mijn blikje en pakte ook mijn piemel vast: “Ich will jetzt die kleine. Die grosse will ich spater” en ze stak lachend haar tongetje uit. Ik haalde mijn schouder op toen ik DeSouza zag kijken. Ik kon echter niet reageren want ondertussen was Carolina uit Polen de barruimte binnen gekomen. Ze besteedde geen aandacht aan mij en begon met een vriendinnetje te praten. Uiteraard irriteerde mij dat gebrek aan aandacht. Ik stond met mijn handen in mijn zij en gebaarde Carolina te komen. Dat deed ze gedwee. Ik begon in het Duits mijn beklag te doen, maar Carolina onderbrak mij: “Please repeat in English” en ik begon opnieuw in het Engels. Verbolgen vertelde ik haar dat ze haar belofte had gebroken. “Promise?” vroeg ze verbaasd. DeSouza zuchtte eens. Ik knikte van “ja”: “Yes, your promise” Ik vertelde haar dat wij hadden afgesproken dat als ze mij zag, ze mij in de openbare ruimte zou bespringen. Ze zou mij omhelzen en zoenen en hard gillen. Ja, vooral heel hard gillen en voor de zekerheid deed ik dat ook voor. DeSouza zuchtte nog eens dieper. Niet begrijpend keek Carolina mij aan en dus vervolgde ik mijn relaas: “If you do that the girls think I have a lot of money and the men think I must be very good on the room. Some sort of fuck-superman.” Terwijl ik dat zei knikte ik met mijn hoofd op en neer in de “ja”-vorm. Carolina schoot in de schaterlach. Voor de zekerheid pakte ik haar op en knuffelde haar wild, wat nog meer schaterlach opleverde. DeSouza zuchtte nog eens dieper. Dat schaterlachen klinkt wel leuk, maar Carolina schiet altijd in de schaterlach. Nu zal ik natuurlijk nooit toegeven dat ik geen gevoel voor humor heb, maar Carolina overdrijft wel. In het begin was het wel leuk en klonk het nog oprecht, maar telkens als ik iets grappig probeer te zeggen schiet ze in de schaterlach. Ze acteert beter in het lachen dan in het faken van orgasmes. Dit alles leek Raul7 geheel te ontgaan. Wat Raul7 niet was ontgaan van Duitse Kitty. Raul7 wilde Duitse Kitty wel eens testen. “He, niet voor kruipen. Ik was eerst” dacht ik.
Raul7 reageerde echter niet snel. De laatste 14 dagen waren er minimaal 7 FKK-bezoekjes geweest, waarvan de recente maandag en dinsdag. In dinsdag was Raul7 nog in GT geweest.
Omdat ik van plan nog naar LR te gaan, moest ik wel op tijd toeslaan. Ik liep eens een rondje. Kitty klampte mij aan en vroeg of het niet eens tijd was voor “spass”. Tijdens dat rondje nam ik een kijkje in de kino waar een ijsbeer aan het slapen was. Ik kwam uit de kino en liep haast tegen Jana aan die met een ijsbeer naar binnen kan. Ik pakte haar teder beet. “Vorsicht” zei ik “dass ist kein guter platz fur ein netter madchen” Ik deed mijn hand voor haar ogen en ik begeleide de giechelende Jana de kino in. Daarna nam de robuuste ijsbeer het over. “Poeh” dacht ik “laat mij maar het moeilijke werk doen” Ik kwam weer de barruimte in en zag Kitty zitten. Ik kreeg ineens een opleving van geilheid en besprong haar. Giechelend vroeg ze: “Vorsicht ich habe kopfschmertze” Lachend knuffelde ik haar: “du muss die schwester meiner frau sein” In de zinnen die daarna volgden zal ik vast de woorden “schlussel” en “zimmer” hebben gebruikt, want niet lang daarna was ik in een tuinhuisje het laken goed op het bed aan het leggen. Op onze weg naar het allerlaatste tuinhuisje passeerde wij een tuinhuisje waar 3 meisjes met 3 mannen druk bezig waren. Er werd gepijpt, geneukt en gekreund. Ik wilde een kijkje nemen, maar Kitty trok mij weg: “du hast mir” zei ze.
Samen met Kitty liep ik weer richting het hoofdgebouw. In de tuin zag ik Daniela uit Brazilie staan. Met haar had ik eigenlijk wel graag nog een beetje gerollenbold. Nu zou het er niet meer van kunnen komen.
Ik rekende met Kitty af en nestelde mij nog even bij DeSouza en Raul7. Ik gaf aan dat DeSouza iets te voorbarig was met zijn inschatting, maar dat Kitty ook niet een toppertje voor mij gaat worden. Ik kondigde de heren aan dat ik snel zou vertrekken en enige opluchting werd merkbaar. Wij gingen nog even buiten staan waar het lekker weer was. Daniela die ik zojuist nog op het terras zag staan was in geen velden of wegen meer zien. Waarschijnlijk naar de kamer vertrokken. Na ons drankje wilde ik weer naar binnen lopen en zag in de bank naast de deur Salitos zitten. Salitos was in een prettig gesprek met een dame. Ik gaf hem een tik tegen zijn schouder en verschrikt keek hij mij aan: “Ik had je helemaal niet zien aankomen” zei hij “maar ach…..jullie goden kunnen ook ineens voor je staan” Ik liep naar binnen en beklaagde mij bij DeSouza dat ik Daniela niet meer zag. Ik zou voor ik naar LR zou gaan nog graag even met haar bij kletsen over haar vakantie en andere zaken. “die altijd zo chagrijnig kijkt?” vroeg DeSouza. Ik antwoordde echter niet meer, want daar stapte Daniela al weer binnen. Ik stapte op haar af en een brede glimlach was mijn deel. Ze gaf mij een zoen en wilde weten of ik al lang binnen was. Ik kon iet direct antwoord geven, want mijn aandacht werd afgeleid door haar mooie gebruinde huid. Ik vertelde haar dat ik al weer weg ging omdat ik er om 13.00u was gekomen. Ze geloofde er niets van, want zij was ook al die tijd in GT. Daar geloofde ik weer niets van. “Ja, ja” zei ze “im keller” Ik sperde mijn ogen: “ahah ein horrokeller in GT.” En ik liet mij tegen de muur aan vallen en probeerde te laten overkomen alsof ik werd geketend. Lachend trok Daniela mij naar haar toe: “das sist nichts fur dich. Du bist lieb” Ze geloofde nog steeds niet dat ik al enkele uren in GT zat. Daarom riep ik naar Raul7 hoe lang ik al in GT was. Waarschijnlijk begreep Raul7 niet wat ik vroeg en hij wuifde alleen maar terug waarbij hij 4 vingers opstak. Dat was voor Daniela het bewijs dat ik om 16.00u was binnen gekomen. Ik probeerde haar uit te leggen dat het pas 15.55u was. “Du bist fremd gegangen” bromde ze ineens. Ik probeerde er omheen te praten, maar ik moest het wel toegeven. Daniela begon te lachen en fluisterde: “Hihihi Hast du jetzt tonge schmertze?” Dat klopte eigenlijk wel een beetje.
Helaas moest ik afscheid nemen van deze heerlijke Braziliaanse en ook van de aanzienlijk minder heerlijke Raul7, DeSouza en Salitos. Bij mijn afscheid raakte ik nog even in gesprek met Ashley, Kitty en haar vriendinnetje. Het vriendinnetje wilde ook wel met mij naar de kamer, want ze had vele goede dingen over mij gehoord. Ja, ja, mijn fooi aan Kitty was inderdaad aanzienlijk. Nog een laatste keer zoende ik Daniela en vertrok. Ik keek nog eenmaal achterom en zag een niet echt drukke barruimte. De vakantietijd is begonnen.
Snel kleedde ik mij om en liep naar buiten, waar ineens enkele smsjes op mijn telefoon verschenen. Eentje was van MichelJ die mij vroeg vrouwen mee te nemen. Even overwoog ik nog om te draaien, maar dat deed ik uiteindelijk niet. Ik stapte in mijn auto en probeerde snel weg te rijden. Ik werd echter tegen gehouden door een paniekerige bewaker: “du bist deine mundharmonika vergessen” riep hij, wijzend naar de lucht. Lachend stelde ik hem gerust: “nein, dass soll fur spater sein” Ik stak mijn duim op en reed naar LR waar het vervolg van deze dag op mij zou wachten……………………………………………………………