Michelle - Tenmiste: dat meen ik me te herinneren - ik ben een klein beetje confuus.

Bij aankomst bij Aspasia ben ik door Ulrike ontvangen (en ze leek enigzins blij mij te zien - wat is dat toch met thekedames?). Onder het genot van een kopje espresso (zonder morsen!) werden de madelieven voorgesteld (een stuk of 8 - Anja zat er niet bij, maar die was er wel, ik zag haar nadat ik mijn keus (gelukkig) al gemaakt had).
Ik had geen duidelijk plan.

Het werd Michelle.

Michelle: een Poolse die ergens vooraan in de 20 zal zijn, 1,75 meet op haar hakken, strak in het vel zit, slank is, en kort blond haar heeft, alsook een stel hele mooie tietjes en een knuffelbaar kontje. Ze spreekt Pools. Een woord Duits ("Danke"), een woord Engels ("Hmmmmmmm..."), een woord Frans (maar dat heb ik niet verstaan).
Lichaamstaal dan maar (want een gesprek kun je met haar wel vergeten als je geen Pools of Russisch spreekt).

Volgens mij was Michelle aan Minette toe - zoals Minette (naar later bleek) aan Michelleke. Er was chemie. Er werd gezoend, gedoucht, gestreeld, gemasserd, veel Frans gesproken (niks van te verstaan), nogal wat Engels (duidelijk) en tot slot spraken we allebei Duits.

Tot ziens, kleine!

Naam: Michelle
Haarkleur/-lengte: Blond, kort;
Lengte: ca. 165 cm;
Figuur: Normaal/slank,
Cup: A/B;
Afkomst/Taal: Polen, spreekt Pools, Russisch - voor de rest: niks behalve lichaamstaal;
Leeftijd: Niet over gesproken, maar ik schat haar ergens in de twintig;
Tattoos/Piercings: Geen;
Service: Standaard Aspasia pakket: pzc, nmc en voor de rest afhankelijk van sympathie en zo;
Overige: Ik heb me uitstekend vermaakt;
Kosten/Duur: 95 euro/1 uur.