Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 155

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag SFL; mijn relatie met een DVP: de story!

Liefde & Oorlog: mijn verhaal over een relatie met een DVP

LIEFDE & OORLOG

“Liefde & Oorlog” is een verhaal gebaseerd op mijn ervaringen bij het verliefd worden op een prostituee en alles wat daarbij komt kijken. Verwacht geen happy end!

“Liefde & Oorlog” koos ik als titel omdat het zowel over liefde, als over oorlog gaat. Een relatie beginnen, en met een dame van lichte zede dan nog wel, kon op geen slechter moment gebeuren. Toen het serieus begon te worden werd ik als militair reservist opgeroepen in het buitenland. De combinatie van verliefd worden, de geliefde die prostituee is, de afstand tussen ons en oorlog voeren, resulteerde niet in een eenvoudige situatie.

“Liefde & Oorlog” omdat het een relatie betrof waarbij liefde gemoeid is. Je voelt liefde voor haar en op den duur ga je ook van haar houden. Maar gedurende die tijd van liefde en verliefdheid leefde ik met haar ook op voet van oorlog. Een stille oorlog met haar over dingen die niet duidelijk zijn en waarover ze mij een hele resem details verzweeg. In conflict en in oorlog lag ik daardoor ook met mezelf, want zowel in het leven als in de liefde moet je regelmatig keuzes maken!

“Liefde & Oorlog”; liefde, omdat het over een liefde gaat die van in het begin al kansloos was. Oorlog, omdat het over een oorlog gaat die men niet kan winnen. De liefde is een hoer met al haar bagage er gratis bij en de oorlog is geen strijd met een vijand recht voor je, maar een oorlog tegen terrorisme waarin de vijand voor, naast, achter en boven je is.

“Liefde & Oorlog”, twee dingen die gedoemd zijn om te mislukken. Beiden tesamen, maar ook elk afzonderlijk, zijn het begrippen die uitzichtloos lijken wanneer ze voor je liggen. Als ze eenmaal achter je liggen, dan zijn het trauma’s die je niet meer kan verwerken en herinneringen die je nooit kan vergeten!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

hotrod68 (16 februari 2018)

Regels voor berichten