Serena viel me al meteen op, maar toch nog even een rondje gereden. Verder was het niet veel soeps. Veel graadmagere skeletten met plastic borsten uit Bulgaristan, allemaal hangend op de bruggetjes.

Serena viel me op omdat ze een beetje schuw achter het raam zat, voorzichtig lachend.

Naar binnen gegaan en in 1 woord: GEWELDIG! Wat kan deze dame pijpen zeg! Normaal houd ik helemaal niet van een rubbertje tijdens het pijpen, maar deze dame pijpte dwars door het rubber een. Ze nam er de tijd voor, haar handen kwamen er alleen aan te pas om De Kapitein vast te houden en ze wisseltje het betere zuigwerk af met wat meer subtiele tongbewegingen. Daarna hebben we even geknuffeld, getongzoend en toen ging ze weer verder met die overheerlijke pijpbeurt!

Daarna zij bovenop mij, me flink berijdend en zachte geluidjes van genot maken! Intussen nog wat gezoend en gestreeld... daarna even missionaris en het toen doggystyle afgemaakt!

Lieve meid. Spreekt goed Engels, je merkt aan d´r dat ze gestudeerd heeft en van een hoger niveau is dan de bimbo´s uit Bulgaristan. Ze is 23 jaartjes jong en komt uit een stadje in het oosten van Roemenie!

Het was echt lekker! Na de tegenvallende ervaring van vanochtend, toch met een goed gevoel (en een lege zak) naar huis gegaan.

Herhalingsgevaar: meer dan 200%. Sterker nog: ik ga morgen terug en dan mag ze de Kapitein zonder rubber verwennen.

Ze neemt de tijd, ook voor een knuffel en een praatje. Zeurt niet om extra geld, ook al gingen we over de tijd in.