Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : slank / 85 C
Nationaliteit/Taal : Belgisch /Fr Ned
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : none
Service: PMC, NMC, Soft SM
Voordelen: mooi, vriendelijk, lief
Nadelen:niet gemerkt
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: gezellige babbel

Deze Belgische Juffrouw intussen tweemaal bezocht, en kon nergens een recensie van haar vinden. Bij deze dus.
Vooraf: Angela is Franstalig, maar beheerst Nederlands zoals jij en ik. Je hoort wel dat ze van het andere landsdeel komt, aan haar Franse tongval.
Ik had Angela al enkele keren zien staan, en haar mooi figuurtje en dito koppie stond me wel aan. Waar had ik dit koppie nog gezien? Neen, nergens, ik moet me schromelijk hebben vergist.
Prijs gevraagd, de gebruikelijke 50 euro, P+N.
Kans gewaagd en haar gedwee naar boven gevolgd.
Ze is een lekkere verschijning, niet te groot, niet te klein, niet te dun, niet te dik, kortom, perfecte vormen en maten.
Na het uitkleden en het wasje, beiden naast mekaar plaatsgenomen op bed.
Het pijpwerk is zeer goed te noemen, niet te zacht, niet te hard, waarbij ze je aankijkt met een blik van 'kga je pakken', kortom heel goed. Ze nestelt zich daarbij zo dat je haar in al haar schoonheid kan bewonderen, en een lekker body heeft ze, nietwaar USA?
Ze vraagt ook zelf om nog wat door te gaan of over te gaan tot het andere werk.
De klant is dus koning, en zo hebben we ze graag.
Ikzelf verkoos om andere plekken te verkennen, en ook dat was goed. Naast het bed zijn spiegels aangebracht, en Angela kijkt je via deze spiegels voortdurend in de ogen. Ze laat ook af en toe een zachte hmmm uit haar mondje komen, echt wel geil en lief. Zo hoort het dus.
Tijdens het spel merkte ik op haar nachtkastje handboeien op, en Angela begon ook met zachtjes te kletsen op Gin's billen, wat me mateloos opwond. Verder weet ze heel erg goed hoe een man te behagen, dan weer je zachtjes strelend, dan weer een klets op de poep. Daarbij kijkt ze je -via de spiegels dus- aan om je reactie op dit alles op te vangen.
Dit is voor mij dan ook een heel goede ervaring in het SKW.
Na de daad effe gewassen, en het onderwerp handboeien gestart.
Ook een zweepje opgemerkt op de paravent verderop de -trouwens uiterst verzorgde- kamer.
Op de -overbodige- vraag of ze aan SM doet, antwoordde ze me : ik doe bijna alles, wel daarbij de opmerking met de vingers 'entre parentaise' makend, Dus waarschijnlijk is er veel mogelijk bij deze Brusselse knappe Juffrouw, zolang zij er plezier in heeft, en haar grenzen niet worden overschreden.