Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 411

Threaded View

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Beitrag Aida ex-Luana / Louana (Roemeense) ex- VV/GT/PHG

Louana: Roemeens
    Leeftijd : 20 jaar
    Figuur : goddelijk mooi rond
    Lengte : 172 cm
    Borsten : B/C echt
    Ogen : perfect Blauw
    Haren : Lang Blond ( MJ keurmerk)
    Tato/Pierc : /
    Taal : Roemeens Italaans geen Engels of Duits

Service : PZC NMC Beffen,Diep zoenen.

Ik was speciaal voor Leyla en Mandy naar PHG gegaan toen ik deze dame voorbij zag lopen richting haar kleedruimte

Ik dacht Kut wat een verschijning dus die wil ik eerst nog eens terug zien.
    Dat duurde zelfs enige tijd waardoor ik het super eten weer genuttigd had en een sauna met massage genomen van de masseur.
    Met een paar bekende beren zoals 11CC en AB en andere gezellig bij geklets te hebben zat ze op een kruk aan de bar mij in de gaten te houden.
    Ik voelde dat we contact hadden en ging met opzet ergens anders staan om te kijken of ze me zou volgen.
    Ja dat deed ze door tegen de muur te gaan zitten en me van een glimlach te voorzien.
    Ik liep naar haar toe en stelde me voor,maar kreeg meteen te horen
    No Comprende.
    Dus dan met handen en voeten verteld dat ze zeer mooie ogen had en haar opmerkingen gegeven die een ander meisje vertaalde.
    Ze straalde en liet weten dat ze mij was opgevallen door ook mijn vriendelijke uitstraling en lach.
    Ik vroeg om in het nachtcafe samen te gaan zitten op de bank wat ze niet begreep dus pakte ik haar bij de hand en nam haar mee naar het nachtcafe.
    Kut dacht ik ze kijkt me vragend aan maar snapt helemaal niets van Engels of Duits.
    Ik wou haar kussen maar ze wou dit niet in het openbaar doen liet ze blijken.
    Ik dacht dan maar de sleutel vragen van 15 of 17 wat ik op haar been tekende met mijn vinger.
    Ze ging me voor maar de kamers waren allemaal bezet dus dan maar een Cassa buiten.
    Ik was zo geil dat ik toe stemde en wij naar Cassa 21.
    Daar binnen stond ze gebukt om het laken goed te leggen terwijl ik mijn lichaam tegen haar aan drukte wat ze beantwoorde met terug wrijven met haar billen.
    Ze draaide zich om en ging door de knieen om me heerlijk te pijpen.
    Ik vond haar zo geil en mooi dat ik haar poes wel een beurt wou geven dus legde ik haar op bed met een kussen onder haar billen om een befsessie te geven waar van ze tegen de muur aan kroop.
    Ze schokte en spande haar lichaam om het tegen te houden maar nee te moest zich laten gaan en kneep met haar handen in mijn nek en in mijn handen die haar benen vast hielden.
    Als ze een ballon was geweest dan was ze opgestegen zoals een ballon doet als je de lucht laat ontsnappen
    Ze wou dat ik haar clitoris met rust liet om bij te komen en zoende me diep en nat en ging verder na enkele minuten met een 2e PZC.
    Omdat alles zo mooi aan haar was wou ik haar in 69 weer te pakken nemen wat resulteerde in een tweede orgasme bij haar.
    Nu wou ze dat ik haar neukte en deed een condoom op mijn paal die eindelijk weer eens een lekker wijf kreeg dan een wat langweilige dame uit het LR.
    Ze ging op me zitten en bereed me met een gewelig tempo en hard en strak.
    Daarna legde ik haar op haar rug en drukte haar tegen het matras aan door diep en hard te stoten als een Heimachiene.
    Ze zoende me diep en nat en ik nam haar in de doggy wat een lekker lichaam zo voor me maar ik wou niet klaar komen ik wou meer en meer met haar.
    Lepeltje lepeltje met haar vingers die haar clitoris stimuleerde en ik haar billen pakte en haar ene been omhoog liet.
    Ja ze gilde van genot en ik stond nu echt op springen maar wou haar op haar borsten spuiten terwijl zei mijn ballen en de rand van mijn anus stimuleerde.
    Ze vroeg niet in haar gezicht te spuiten of op haar mond wat ik beloofde en haar op haar borsten vol spoot wat tussen haar borsten naar beneden liep.
    Ik veegde haar schoon met de handdoek en we zoende lekker lang en nat.
    Op mijn horloge waren we ruim een uur verder waarvan ze schrok en zei dat ze niet gewend was om een uur lang zonder te stoppen zo,n heftige sex te hebben gehad ( ik dacht ik ook niet deze week )
    Nadat ik haar betaald had heeft ze de rest van de avond verteld aan haar tolken dat ze echte sex heeft gehad met ene Jansen wat door de roddelmeiden dan weer bij Ab en mij terecht kwam.

Dit is een Bosco,MJ,Rex en Sonny meisje dus andere beren dit is een prachig super talent.

Herhaling : ja zo snel mogelijk ik ben zelfs daarna Leyla en Mandy vergeten te pakken door deze geweldige uitspatting.

Ze verteld dat ze wel in VV even had gewerkt en voor een uur 2x E.50,- vroeg wat nu niet was ook door mijn fooi die ze gehad heeft.

Voor mijn Top 5 2010 is ze meteen op 1 gekomen en heeft daarmee Fox naar 2 en Alice naar 3 gezet.
    Ja ik ben verliefd op een hooker jammer dat we niet echt met elkaar konden praten.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 januari 2012 om 03:44

Regels voor berichten