Wat een rotzooi; mijn laatste uitstap dit jaar en heel onze bananenrepubliek was bezaaid met mist en sneeuw. We moesten erdoor, maar onderweg werd het een afvalrace. Nog voor we nog maar net vertrokken waren, werd Killer-Bull opgebiept door zijn levensgezellin en moest hij ineens bij haar kids gaan babysitten. Niks kon ons stoppen, ook de opgave van Killer-Bull niet. Met 3 gingen we verder… In konvooi. Ik als verantwoordelijke Master-Bull was weer zo idioot om Balkan-Bull telefonisch te waarschuwen dat zijn koplamp en een mistlamp stuk waren. Toen we de Nederlandse grens naderden en hij enkele flikken in de kant zag staan, nam ook hij een bocht van 180°. We zagen hem niet meer terug en telefonisch gaf hij ons achteraf door dat een ander keertje hem beter zou uitkomen.

Kinky-Bull en mezelf bleven dus nog met twee over en in die formatie gingen we dan ook de YinYang binnen. Ik nam de optie om alleen van het natte gedeelte gebruik te maken en Kinky ging voor alleen maar het zuipgedeelte. Zo waren we beiden goedkoop binnen en wisselden we voortdurend van armbandjes…. Nee, dat is een grapje…. Zo gierig zijn we niet, we namen beiden toch maar het totaalpakket.

Met veel lawaai en plezier daalden we af naar de catacomben van YY, waar we onze boerenplunje ruilden voor een kakigroene legerbadjas. Terwijl we onze klompen, blauwe overall en onze pet in de locker hingen, ontplofte er iets achter mij…. KinkyBull zette het op een lopen en ik hoorde hem nog jammeren dat het er moest van komen: met mijn grote bek over Israel altijd en dan naar een club gaan, waar haast minaretten naast gebouwd worden.

Terwijl het stof, de rook en het condentiewater verdween na de ontploffing, zag ik dat het een oude bekende was die plots achter mij opdoemde. Het was warempel Saruman de witte. Hij grijnsde heimelijk en liet ons verstaan dat hij het reeds voor bekeken hield. Toen was het nog maar pas 15u15, maar hij had al wel degelijk 3 mokkels in de vernieling gebeukt. De oude wijze vroeg of we alleen waren… Ik zei van niet, want ook Badslippers zou zijn opwachting nog maken. Saruman keek me serieus aan en deelde me mede dat hij deze ijsbeer, die het laatste jaar onze grootste schrijvende concurrent van het forum is, wel eens zou willen ontmoeten.

Hij ging er meteen werk van maken, want Saruman begon enkele spreuken en versen te mompelen en een wolk trok zich samen boven onze kop. KinkyBull scheet in zijn broek en liep opnieuw weg… Deze keer zag ik hem langere tijd niet meer terug. Vanuit die wolk viel ineens Badslippers op de grond. De arme man kwam van hoog, want hij had zijn ski-jas nog aan. Dus jij bent die beruchte Badslippers, sprak Saruman hem aan. De arme teenslets was nog wat verdwaasd van zijn val, maar knikte toch bevestigend. Saruman nam uit zijn binnenzak zijn toverstaf en mepte ermee op Badslippers zijn knokels. Nog eens en nog eens totdat al zijn vingers gebroken waren. Dit zal je leren, Badslippers… De komende maanden schrijf jij niets meer en zullen SFL en ik weer alle prijzen binnen de ijsberenlectuur gaan winnen, schreeuwde de boze tovenaar naar de jammerende man met de gebroken vingers. Die zich diep vanbinnen zich een breuk lachte, want typen doet hij zelf niet op PC. Daarvoor heeft ie immers een secretaresse.

Saruman vloog weg met zijn fenix en ik hielp mijn gewonde kameraad recht en samen gingen we KinkyBull zoeken. Die zat van schrik te schijten op het toilet. Onder ons drie hadden we een gezellige tijd. Kinky zoop zich te pletter, Slippers begon alle oude opa’s opeens de huid vol te schijten en hen te vergelijken met nutteloze hopen stront waar je zielig van wordt. Ikzelf daarentegen vocht met de enkele allochtonen aanwezig dan weer een Jihad uit. De uitsmijter vond het welletjes en kwam ons vriendelijk verzoeken om de zaak te verlaten, maar deze keer profileerde Badslippers zich opnieuw goed als mijn wingman en hij hing de stoere portier met zijn kloten aan een kapstok… Jajaja, Kinky, Psycho- & Master-Bull waren heer en meester in YY. Dat hadden de dames ook gauw in de gaten en de ene achter de andere smeet zich als een hysterische fan op ons. Maar we besloten om toch nog even te wachten, want mij twee toppers van de week ervoor waren nog niet daar… En dat terwijl ze beloofd hadden van te komen. Wie ook beloofd had van te komen, dat was de Siberische Ella… En zoals een trouwe Russin zich altijd aan haar woord houdt, zo stond zij plotseling naast mij. Ze begroette me hartelijk en fluisterde mij toe dat ze mijn zaad broodnodig had. Psycho-Bull en Kinky moeten dit gehoord hebben, want hun bek hing open en ze stonden ons aan te staren terwijl ze onbewust aan hun slurf begonnen te rukken. Maar ik was een domkop en zei haar dat ik nog even wou wachten. Achteraf heb ik haar helaas niet meer te pakken gekregen.
Link eskimovrouwtje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=23933

Na mijn korte onderhoud met deze kruising van een geisha en lady Gaga, deed Badslippers weer wat hij moest doen. Hij cijferde zijn eigen lusten weg om de Master-Bull naar behoren te kunnen dienen. Eerst stond hij aan de overkant van de bar aan een dik wijf te tillen. Terwijl hij de 10-tonner naar mij liet zwaaien, gebaarde ik dat hij gek was. Het was nu niet omdat we de vorige week beiden met een volslanke de kamer opgingen en onze reet lieten uitvreten, dat we nu zomaar even gingen overdrijven. Ik deed teken naar hem dat hij dringend met iets anders op de proppen moest komen. Geloof het of niet, maar Psycho-Bull is een nuttige Wingman, want naast dekking, een portie humor, vertaler/tolk en eindeloos advies, is hij een aanbrenger van goede vleeswaren. Zo verbaasde hij me deze keer met een schone deerne die ik als een toppertje bestempelde tijdens één van mijn vorige bezoeken aan YY.

Het was de Portugese Flo. Ze was weer even gek zoals altijd. Ze stond heftig te dansen, duwde haar kontje tegen mijn pik en bracht me heel fel in verleiding. Het duurde niet zolang alvorens we naar de kamer gingen, maar wat had ik daar opeens spijt van. Volgens mij had Badslippers haar al stiekem afgereden ofzo, of had hij haar te fel verdoofd met chloroform… Maar dat kon niet, want gek was ze alleszins nog genoeg. De rest lees je onder volgende link:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=13973

KinkyBull was ondertussen ook weg geweest met een half Venezuelaans en Braziliaans mokkel. Een dikke eendenkont en ronde neptieten had ze. Volgens KinkyBull was ze vrij goed. Na mijn gesprek met Kinky, zonderde ik me even af in de Sauna… Daar trof ik Badslippers die een Indonesische man zat te versieren… Ik gaf hem een mep tegen zijn kop en vroeg hem dat niet meer te doen in mijn bijzijn. Badslippers gehoorzaamde en ging met de man vunzige dingen uitspoken in het stoombad!

Terwijl ik daar zat in de sauna, kreeg ik zomaar een welkome gezelschap van een kleine Hongaarse dwergmuis. Al vele keren had ik haar gezien, maar nog nooit mee gesproken. Geleidelijk aan gebeurde dit nu wel in de sauna. Ja, ik mocht haar wel en later zou ik met haar ook nog wel gaan rollebollen. Maar dit kon even wachten, want ineens staken enkele Thaise dames zich weg achter het muurtje bij de douche. Anderen schreeuwden het uit: Thor is hier, Thor is hier! Waar kende ik die naam ook weer van? Ook Badslippers liep de sauna voorbij en bonkte met zijn stukgeslagen vuisten op de glazen deur: King-Bull2 is gearriveerd. Ik kwam de sauna uit, ging me douchen, droogde me schoon en liep daarna de barruimte in. En daar zag ik mijn goede vriend Ace2 staan. Hij had het samen op een zuipen gezet met KinkyBull en naast hem stond die halve Braziliaanse zichzelf weer heet te rijden tegen zijn been… Net een loopse teef.

Na een snelle begroeting en een korte termijn van bijkletsen, gooide hij de latina over zijn schouders en vertrok met haar naar een kamer. 10min later stond King-Bull2 opeens terug naast me aan de bar… Dat was snel, gorgelde ik en verslok me bijna in mijn drankje…. Ze deugde voor geen meter en ik heb de sessie stopgezet. KinkyBull die aan mijn andere flank stond zei niets, deed alsof hij niets hoorde, nipte aan zijn pisbiertje en begon heftig te zweten. Jij idioot! Ik vroeg of ze goed was en jij zei ja! En dan hoor ik van mijn goede kameraad hier dat ze er totaal niets van bakt! Nog voor Kinky weer kon weglopen, gaf ik hem een helse schop tegen zijn kloten… Het zal hem leren van zijn meester zo te beliegen!

Aan de andere kant had de Latina dit gesprek ook opgevangen en ze vond het niet kunnen dat Ace negatieve publiciteit over haar stond uit te kramen. Ze stapte op Ace2 af en zei hem: my boyfriend will kill you! Ik duwde Ace2 opzij, trok mijn blaffer uit de binnenzak van mijn badjas en schoot haar 2x tussen haar ogen. Daar waren we ook weer vanaf!

Ondertussen liet ik Kinky en King-Bull hun meningsverschil uitvechten en richtte ik me terug tot dat lieve dwergkonijn… Mijn saunavriendin met andere woorden. Met haar ging ik de kamer op en dat was wel naar behoren.
Link Alice: https://www.ijsberenforum.com/forum/...08&postcount=1

Na een redelijke beurt met Alice in wonderland, liep ik wat doelloos rond in de barruimte. De sfeer viel wel mee, maar de week ervoor vond ik het toch wel beter. Maar dat komt omdat er veel meiden al op vakantie waren om thuis de feestdagen te vieren. Anderzijds; het gene wat er aanwezig was, mocht er wel wezen. Zo liepen er ook een paar knappe negerinnen rond! Daarvan had Saruman er waarschijnlijk eentje gespiest. Bij een tekort aan dames en een teveel aan beren, ging ik iets eten in het restaurant. Daar trof ik KinkyBull die een heuse berg aan het binnenwerken was. Terwijl ik voor de goulash opteerde kwam de Duitse Tanya me vergezellen. Tjonge jonge jonge, wat kan dat wijf eindeloos mekkeren. Gelukkig kwam Badslippers ook net binnen. Daar ik met hem een fatsoenlijk platvloers gesprek trachtte te voeren en die Duitse zaag er steeds tussen hing, greep ik mijn vork en plantte het in haar linkertiet. Was echt geen goed overwogen oplossing, want toen jammerde ze nog harder!

Kinky-Bull had net zijn berg vlees op, likte zijn bord weer proper en daarna ging ie gewoon een nieuw bord halen, met dezelfde hoeveelheid vlees als bij het eerste. Psycho-Bull en ik werden er ellendig van en Tanya haar gekrijs droeg daar alleen maar in de negatieve zin toe bij. Beiden lieten we Kinky alleen met zijn berg vreten en liepen terug naar de barruimte. Daar troffen we King-Bull2 die net met de Thaise Lin een nummertje gemaakt had. SFL geilt meestal niet op spleetoogjes, maar deze Aziatische seksbom kon hem wel bekoren. Maar uit respect voor kameraad Ace, ging ik niet tot actie over. Hoewel Ace mij en Psycho bij de kraag nam en ons bijna bij haar op schoot gooide. Allemaal heel fijn en leuk bedoeld, maar de Thaise zag de humor er niet van in. Ze werd zelfs kwaad op Ace2 en maakte met haar vingers een gebaar dat ze zijn keel zou oversnijden. My boyfriend will kill you, voegde ze eraan toe!

Dit kon ik niet toestaan en weeral nam ik het voor mijn kameraad op. Het magazijn van mijn blaffer had ik al volledig leeggeschoten op de luie barkeepster, die me te lang liet wachten op mijn koffie na mijn avondmaal. Toen ik haar in een Zwitserse gatenkaas veranderd had, maalde ik mijn koffiebonen snel zelf en met een filter en kokend water was mijn koffie klaar in minder dan 2 minuten. Maar goed, dat veranderde natuurlijk niets aan het feit dat ik nu zonder munitie zat en dat ik mijn kameraad zijn hachje weer moest redden. Ik nam de Thaise dus in een armgreep en met een heftig gekraak, brak ik haar nek op twee verschillende plaatsen. Ze viel levenloos neer op de grond en Ace2 betuigde me zijn dankbaarheid.

Na dit voorval ging Badslippers als een kreupele opa een voetbadje nemen. KinkyBull dook ook weer op en zijn buit was zo bol gesmikkeld dat hij net zwanger was. Zijn uitgebreide maal laten verteren was niet aan de orde, want hij vertrok meteen met een Pools breekbaar meisje naar de kamer. Ace2 ging even op de sofa liggen om te bekomen. Ikzelf kon het niet laten en opende de jacht op een derde slachtoffer. Niet dat ik meteen was vond, maar van mijn alerte wingman BS kreeg ik een gouden tip: die lange met dat blonde korte kopje is wel de moeite!

Ik liep naar deze ranke Cheetah toe en stelde me op correcte wijze voor aan haar. Het was een aangename kennismaking. Haar artiestennaam betekende zoveel als een luxueuze wagen, vervaardigd uit Duits edelstaal: Mercedes, alleen was ze niet Duits, maar Hongaars… Hoewel de service die ik zou krijgen wel van de betere Duitse klasse was. Met haar verliep het vlotjes en we verplaatsten ons naar een kamer. Of beter gezegd; me moesten ter plekke even wachten op een kamer. Dat was heus niet erg, want zo kreeg ik al een behoorlijk voorspel er gratis bij en kon ik nog beter wennen aan haar. Het was dus geheel logisch dat we elkaar al bijna heel ons leven leken te kennen toen we eindelijk de kamer op konden. Naar mijn ervaring was ze een combinatie van GFE en PSE. Ook van een goeie beurt anaal was ze niet bang. Dit is zeker niet de laatste keer geweest dat ik met haar de eer had. Volgende keer wil ik haar wel eens voor een paar uurtjes hebben… Eventueel ook met haar zusje erbij!
Link Mercedes: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=15838

Na het onderonsje met de Hongaarse zocht ik terug mijn kameraden op. Badslippers zat nog steeds met zijn teensletsen in een emmer warm gezouten water en KinkyBull kwam fel bezweet de sauna uit en daarvoor had hij de kleine Poolse brunette nog laten zweten. In de bar trof ik ook Ace2 nog en die schudde mij de hand, met de vermelding dat hij naar huis zou gaan. Dat was triest, en toen hij mondharmonica begon te spelen werd ik er verdomme nog emotioneler van. Niet iedereen apprecieerde zijn valse akkoorden, want enkele glazen sprongen stuk terwijl een valse noot voorbij vloog en ook verschillende dames knepen van pure ellende hun oren dicht. Gezamenlijk en in koor schreeuwden ze het uit: Our boyfriends will kill you, you stupid fool!!!

Toen King-Bull2 met de mondharmica in zijn bek het pand verliet, hoorde ik buiten hoe een tiental Uzi’s op hem leeggeschoten werden. Het zullen al die boyfriends geweest zijn die op de parking in hun Audi’s en BMW’s zaten te wachten.

Niet veel later toen het gevaar geweken was en de overblijfselen van Ace opgeveegd waren, namen Kinky, Psycho en ik ook afscheid van elkaar. Badslippers reed terug naar de psychiatrische instelling waaruit hij eerder die dag ontsnapt was en Kinky en ik keerden terug naar onze stal in een Vlaams boerengat, gelegen in de marginale driehoek van België.

Tot zover dit vredige en laattijdige verslag.
Aan ieder van u en aan elk apart mijn beste wensen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=146

Muzikaal afsluitertje in het thema van dit jaargetijden:
http://www.youtube.com/watch?v=PiE2xkbt1WQ