Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 76

Threaded View

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik bestel wat te hijsen bij die uit de kluiten gewassen, donkere "Thekefrau". Machtig wijf vind ik dat. Altijd effe geinen met haar en "High Fives" geven. Als die kleine dikzak een keer voor de bar komt te werken, ben ik de eerste die haar aan mijn lans prikt.
    Haha Badslippers, je hebt toch te laat je intrede in dit wereldje gemaakt. Deze dame Sam/sem(my) werkte, voordat zij in LR als Thekefrau aan de slag ging, achter de Theke in Acapulco en wijlen Nanu 34 (ook Velbert). Echter, voordien werkte zij voor de Theke als DVP in PHG, maar dan hebben we het over een jaar of 4, misschien wel 5 geleden. Veelvuldig met haar een saunaatje gedeeld in die tijd, waarbij me altijd bijgebleven is dat ze me samen met de vermaarde Vera (favo van Rex in die tijd) verwende doordat beide dames me beurtelings volledig met ijsblokjes en honingcupjes van het ontbijt insmeerden. Durfde het toen niet aan met beide dames gelijk te kameren en koos voor Vera. Dit was goed, maar werd niet de sessie die ik hoopte of verwachtte. Hoewel ze nu flink wat kilootjes meer meebrengt dan toen, was ze toen ook al aan de stevige kant en dat hield me toen aanvankelijk nog tegen. Sam had echter goede kritieken in die tijd, maar stopte kort daarop en daarmee was mijn kans verkeken. Altijd als ik haar zie brengt ze dit moment weer even ter sprake. Blijft een leuk dikkerdje...
    Laatst gewijzigd door Tiga; 26 januari 2011 om 17:57

Regels voor berichten