Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Pools / perfect Nederlands
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : geen / heeft navelpiercing gehad
Service: PMC/NMC/
Voordelen: goddelijk figuur en prachtige blauwe ogen
Tijdsduur : 30 min
Prijs :100 Euro
Extra’s bij het bezoek: Kleed je verleidelijk uit en er mag geknuffeld worden
Was gister toevallig in de buurt en heb in de nacht nog eens een paar rondjes gemaakt door het SKW. In het pand waar altijd de vriendelijke Lisa from Cuba staat, naar mijn idee Verversrui 2, stond ze vlak naast de deur. Een bijzonder mooie dame. Een Perfect 10.
Ze had een prachtig zwart lingeriesetje aan en spreekt perfect Nederlands. Prachtig lichaam met een mooi kleurtje. Ondeugende lach, spits kinnetje en prachtige blauwe ogen. Naar mijn idee kon ze zo weg gelopen zijn uit next top model. Ze komt uit de Poolse havenstad Gdansk en was bijzonder spraakzaam. Je zou denken dat wordt niets en leuk voor een keer, maar alles behalve dat. Ze is buitengewoon charmant en bovenal supersexy. Ze laat het niet merken dat je gewoon de volgende bent die avond. Ze is zeker niet afstandelijk of bitchy zoals je zo vaak met zeer mooie dames mee maakt. Naar mijn idee werkt ze niet continue, waardoor het geen bandwerk is voor haar. Helaas is ze maar af en toe in Antwerpen, maar als ze er is: Grijp je kans. :D
Heeft iemand anders haar al gespot?