Bij binnenkomst zat ze op een bank helemaal achteraan in het zitgedeelte. Ze viel me onmiddellijk op vanwege haar goedlachse en vriendelijke smoelwerk. Ik zag ook dat ze een paar kilootjes meer in de strijd kon gooien zowel qua lichaam als tietenwerk. Dat vormt voor mij geen enkele belemmering. Interesse gewekt dus even naast haar plaatsgenomen en afgetast. Warme, onderhoudende en vriendelijke dame die haar pronkstukken subtiel in de aanbieding hield. het was me echter nog te vroeg ik was krap 5 minuten binnen.
Toen ik van de kamer kwam met Alma zag ik dat ze een ouwe rukker had beklommen en hem uitgebreid aan het tongen was. Die lamzak lag er als een opgewarmd lijk bij terwijl zij zich uitsloofde om haar prooi binnen te halen. Ik kon alleen maar vol afgunst kijken hoe ze die vent aflebberde. kansen verkeken voor BS. Even terug naar Master-Bull die zich aan de bar had gezet als de eerste de beste pooier. Want de dames kwamen zich een voor een melden en reden tegen zijn zak op. Met een brede grijns op zijn ongeschoren bakkes leek hij tegen mij te zeggen: "Zo pak je dat aan Badslippertje". Bbertb had inmiddels ook het pand betreden omdat "Golden Time" die avond meer op een sterfhuisconstructie begon te lijken. Hij stortte zich vrijwel onmiddellijk op de donkerharige en door elke ijsbeer verafgode "Gipsy (Niki)Queen". Zijn sessie bleek naderhand niet voor herhaling vatbaar. Het kan verkeren in ijsberenland.
Omdat op deze plek ook niks voorhanden was, liep ik nog eens een rondje en warempel, die lamzak had zich verheven en strompelde verdwaasd door het zitgedeelte richting bar. Ik dacht, "Die klootzak heeft pech als-ie gaat douchen of zoiets want ik pik die chick in". En verdomd, ze wenkt me met treurige ogen. "Shit Job", zegt ze. "Why?". "I warmed that cocksucker up for 15 minutes en now he's gone". "Brush your teeth and wash your mouth and you're back in business", gaf ik haar terug. Haar ogen fonkelden. Ze nam een flinke teug van haar glas, spoelde en kotste de vieze smaak van "Mister cocksucker" zo de prullebak in. Ik wilde haar niet lang in onzekerheid laten en zei dus snel dat ze haar sleutel kon gaan halen.
Wij naar de kamer en ik kan nu al zeggen dat ik geen spijt heb van deze kleine hete snol. Zeer gaaf en vol Rubens lichaam met zachte tieten. Ze gaf aan in "LR"Vanessa te heten maar dat ze het liefst haar eigen naam gebruikte. Dat deed ze wel in "Acapulco" waar ze gewerkt had en daar noemde ze zich Daniëlle of Daniëlla. Nu was ze voor de derde dag in "LR". We begonnen met wat hier aangeduid wordt een zeer aangename "GFE" ervaring. Deze dame heeft duidelijk kaas gegeten van wat voorspel inhoudt. Mijn lul kon zijn tranen niet bedwingen van het lachen.
Dus snel het roer om en haar heerlijke lichaam gekust en afgelebberd om te eindigen bij haar poes. Haar lang gebft waarbij ze steeds onregelmatiger ging ademen. haar benen hadden me op een gegeven moment goed in de klem zitten en met haar handen duwde ze mijn hoofd waarbij ze haar heupen ritmisch op en neer bewoog zodat ik eigenlijk alleen maar mijn tong uit mijn muil hoefde te laten hangen. Ze reed zich als het ware zelf klaar. Alleen dit spel zorgde bij mij dat mijn pook voortdurend op spanning stond en die kon wel wat verlichting gebruiken.
Ze kroop met haar volle lijf naar beneden en pakte onderweg mijn tepels goed mee. Pijpen was zeer goed. En wat ik totaal niet bij deze toch ook wat beschaafde dame verwachtte, gebeurde. Ze likte mijn kloten vol en ging verder. ik voelde hoe haar tong mijn "Panus" oftewel "Banus" oftewel "Perineum" oftewel gewoon bilnaad begon te likken. Steeds verder likte ze. Ik tilde mijn bekken op en haar tong zat aan mijn rozet die ze gewillig likte. Ik werd zo geil dat het van neuken niet meer kwam en terwijl ze mijn bilnaad verder likte rukte ze mijn leuter af. Het liefst had ik haar in de bek gespoten maar ik had geen zin om tijdens de opgewondenheid en het sterk aandringen van de zaadlading een discussie over wel of niet te beginnen. Ik voelde het aankomen, zij ook en ze rukte en likte verder. De tijd ging te snel met deze kleine hete donder.
Conclusie: Zeer aaibaar, uitstekende tongzoener, mooi en vol lichaam. Deze dame biedt tevens goede "pre-sales", neemt de tijd en is geen klokkijkster. Weet de spanning goed op te bouwen, zou iets hitsiger mogen/kunnen reageren maar werd behoorlijk opgewonden van het beffen. Pijpt en likt uitdagend. Neuken niet aan toegekomen. Herhalingsgevaar is zeer zeker aanwezig.
Laatst gewijzigd door Admin; 17 juni 2011 om 15:31