Perfecte gevormde B-cup, strak buikje en dito kontje en toch geen magere stengel. Mijn kleine vriend liet me weten dat hij akkoord was met mijn bevindingen. Het contact werd gelegd en even later betraden we de spiegelkamer. Ze zoent overheerlijk en geilde me op zodat mijn vriend al heel snel recht overeind stond. Ik moest eerst haar poesje met strakke lipjes verwennen. Lori is geen overmatige kreuner of faker en dat bevalt me zeer. Na een kwartiertje tonggymmen gebeurde het geplande en liepen de zoete sappen over mijn tong. Ze nam over en begon me te pijpen op een, voor mij, perfecte manier. Langzaam, diep, warm en vochtig en dan met de mond halve cirkels draaiend. Ik werd er gek van en wilde niet dat het ophield. Haar na een tijdje in 69 gelegd en genot verschaft en ontvangen. Ik wilde in haar mondje klaarkomen wat geen enkel probleem was. De manier waarop ze me afwerkte was zalig. Na dat ik klaargekomen was bleef ze me diep pijpen op een perfect ritme terwijl ze me met haar hand helemaal ledigde. Een topbeurt waar nu nog zit van na te genieten.