Haarkleur/-lengte : halflang blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank c
Nationaliteit/Taal : Grieks/Kroatisch, vloeiend duits, engels, russisch e.v.m.
Leeftijd : 30
Tatoeages/Piercings: op linker bovenarm
Service: nmc, pzc, ft, beffen, geen av
Voordelen: vriendelijk, goedlachs, uitstekende service
Nadelen: geen
Tijdsduur :60 min
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek: FT

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .

Ja, wat zal ik nog over haar vertellen zonder in herhaling te vervallen. Ik had haar toch wel een beetje gemist op donderdag, maar gelukkig werd ik daar door de andere dames keurig overheen geholpen . Op vrijdag had ik me voorgenomen om niet vóór de avond naar de kamer te gaan, ik had namelijk nog wat overgevoeligheid van de vorige dag overgehouden en dat ook al aan verschillende dames die interesse toonden gemeld. Dit ging héél lang goed. Ik dacht bij mezelf: "goedzo volhouden jongen dat is pas karakter". En toen gebeurde het. Ik kwam vanuit de tuin door de gang en daar stond ze. Onverwacht. Wat zag ze er weer geweldig uit en met die mooie glimlach. Ze was net binnen. Had een maandje pauze gehouden, net als ik. Voor haar alleen al heb die 15 uur heen en terugreis over, geen twijfel. Mijn sterke wil was meteen gebroken. Het vlees is en blijft zwak. Ja, het schijn dat de meeste ijsberen dat verschijnsel kennen. Zij is mijn zwakke punt in GT. Ik was weer verkocht. Ik was wéér haar eerste kamerbezoek voor haar, net als toen alweer vijf weken geleden. Dejà vu. Het werd weer een geweldig treffen, zelfs zo geweldig dat ik voor de rest van de avond vrij af nam van de kamerbezoeken en mij hierdoor kon richten op het integreren van deze toch wel bijzondere gemeenschap. Het leven is zo kort, maar wat kan het toch mooi zijn.