Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
30 november 2006, 18:07
Jacky, ex-Nicole YY
Naam: Nicole
Haarkleur/-lengte : donker met rode lokken geverfd / kort
Lengte dame : 1m75cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B Cup (real)
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 18-19
Tatoeages/Piercings : ja
Service: uitgebreid reportoir FT, NMC, PZC, Beffen, Vingeren
Voordelen: Goede service bij deze dame natuurlijk
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur 10 minuten
Prijs : 80
Extra’s bij het bezoek: GFE etc.
Bijzonderheden: ja
* * *
Heb gedurende het YY bezoek van vrijdag de 24e jl. niet naar een dame gezocht maar zij heeft eigenlijk mij gevonden, daar houd ik van en je weet direct een beetje wat voor dame je in de vleeskuip hebt :p .
Dus haar een kamer laten zoeken, GELUKT :D
De kamer is mooi ruim en heeft een eigen WC met douche PRACHTIG , douces hier 100x beter dan de gezamelijke.
Nicole laat mij reeds op het bed plaats nemen, ontdoet zichzelf van haar kleding en gaat naast mij liggen onderwijl weet ze mij tot een PZC sessie te verleiden dat bevalt zo goed dat zij hem snel een jassie aan kan doen en hem wat kunstjes laat doen .
Plots komt de 69 in de picture en zij geniet netzo veel als ik van de blaasserij, ik wil niet met een FT eindigen (is de Cock ziek ) en besluit een Doggie sessie te doen.
Spring maar achterop schiet er door mijn hoofd en dat doe ik dus, terwijl Nicole van mijn acrobatische kunsten geniet komt mijn hoogte punt precies op het verkeerde moment is altijd zo.
Ben je lekker op dreef en wil je meer en wilder wippen knalt de sperma al uit je LUL ......
Deze Nicole is een prettige gezelschalpsdame met een natuurlijke uitstraling zonder opdringerig gedrag en het belangrijkste:
zij laat je tenminste in de waan dat je een TIGER bent (als jullie snappen wat ik bedoel :D ) en loopt niet snobbie rond van KIJK: ik ben de beste/mooiste/slimste van het noordelijk halfrond een AANRADER dus.
Groeten,
De Cock.
Laatst gewijzigd door Big30; 12 mei 2007 om 20:14
Reden: Lengte aangepast
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten