Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass

Opwarmertje op de matras door Katharina
Heb mezelf op hetvolgende betrapt. Als doorgewinterde ijsbeer ben je toch best wat gewend in een GT etc qua vrouwelijk schoon. Laten we eerlijk zijn. In al dat moois zijn er altijd enkele bij die wat langer je aandacht trekken.. Van deze Jenny heb ik gisteren werkelijk waar mijn ogen niet af kunnen houden. Wat ik ook probeerde, nee het lukte gewoon niet….totdat een Poolse dame Katharina me kwam Verführen en we even later op het grote matras belandden. Handdoekje uitgespreid en ze stelde me voor daar op te gaan liggen.. Maar zo gaat dat niet. Katharina was vandaag met haar eerste dag hier bezig vertrouwde ze me toe, dus Gustomass haalde alles uit de kast om een beetje sturing te geven. Lekker wat vrijen wat resulteerde in een massagebeurt aan deze stevige dame. Ze kon zich niet herinneren hoe lang geleden ze zo goed gekneed was. Dat wilde ze belonen, laat Gustomass dat nou juist bedoeld hebben. Een heerlijke partij sex volgde en de anderen lieten ons tweetjes lekker samen verdergaan. Dan maar met drie dames op die andere heer , die ik intussen niet meer kon zien, zo waren ze met hem bezig.
De opbrengst was enorm en Katharina was zeer tevreden, net als ik trouwens.

Gustomass…

xxx