Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Threaded View

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Schipperskwartier en het Ketelke in Antwerpen!

Vandaag een daguitstap naar Antwerpen gemaakt. Wat oude duistere vrienden treffen uit de Antwerpse onderwereld en een beetje rondkuieren door de stad. Zo kwam ik ook terecht in het Antwerpse schipperkwartier… Een hele poos geleden dat ik daar nog geweest was. Ten opzichte wat ik me van vervlogen tijden herinner, floreert deze rosse buurt terug opnieuw. Haast elke vitrine was bemand… Of bevrouwd?! En dat alles nog wel in de loop van een woensdagnamiddag. Zo kwam ik ook in café het Ketelke terecht… Daar kreeg ik meteen het gezelschap van een Kongolees zwartje… Met haar heb ik wel wat zitten dollen, maar meer dan wat gezuip is er ook niet van in huis gekomen.

De verrassing van de dag was wel dat ik achter de ramen van het schipperskwartier een oude bekende tegengekomen ben. De Hongaarse Mercedes die voorheen ook actief was in YY. Ze riep me toe van aan de overkant van de straat en toen ben ik maar even gedag gaan zeggen. Dat overliep dan weer in wat bijpraten en ineens stond ik binnen en sloeg de deur achter mij dicht. Ik had totaal geen intenties om een wip te plegen, maar het kwam er toch van. In zo’n raampand heb je niet de gezelligheid en voorzieningen van een saunaclub en ook de service van haar stond niet gelijk aan wat je in de Duitse clubs krijgt. Maar zoals onze laatste ontmoeting kwam ze toch weer gedreven uit de hoek en was het een heerlijke sessie! Er is daar verdomme een halve pot mayonaise uit mijn pik geknald.

Hier is haar link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Mercedes-(HON)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 juli 2011)

Regels voor berichten