In de tijd dat Anita mij aan het verwennen was waren Juta, Katharina en Alexia bezig met 2 duitsers, was een mooi combistandje wat een lust was voor het oog. Die Alexia , dat was een verschijning apart, heerlijk, wat een mooie meid, een beetje een donkere uitvoering als Pamela, maar dan iets vlotter en spraakzamer, niet zo mysterieus zoals Pamela zeker wel was…

Tijd voor een showtje, een ware stripshow van Alexia en Juta
Toen ik beneden met mijn 4e sessie bezig was weer met Katharina, de zon was inmiddels al enkele uren onder, kwam Juta bij ons liggen en stelde een Kaarsact voor. Katharina is nog echt niet van deze business, want ze begreep werkelijk niet wat Juta bedoelde…
Een kwartier later komt Jenny de kelder in stormen, komen jullie snel naar boven , er is een Kaarsshow…
Snel afgemaakt en boven samen gaan genieten van iets heel moois. De grote salontafel was vrij gemaakt en Alexia was er een te gekke stripact aan het weggeven. Tja, dit meisje weet wat dansen is. Later vertrouwde ze me toe dat ze in polen 4 jaar striptease danseres was geweest. Nou, dat had ik al lang in de gaten. Niets mooiers en erotischer als een goed uitgevoerde stripact….
De song was van Elthon John, ben title even kwijt. kheb um weer; "Don't let the sun go down on me"
Dank je wel Alexia, deed Gustomass toch heerlijk terugdenken aan fantastische stripacts in Tel Aviv, Reykjavik en natuurlijk in Alcatraz in Helsinki, waar hij kleine meisje Victoria uit de Oekraine de mooiste stripdansshows ever heeft zien geven. Het mooiste van het mooiste.
Daarna kwam Juta met haar Kaarsshow, die al gauw overging in een lesby show samen met natuurlijk Alexia. In mijn onwetende ogen zou Alexia wel eens een beetje bi kunnen zijn. Heerlijk om te zien.

Even later zitten 2 mannen en 2 dames op de bank. Niet veel later ontstond daar een heerlijke pijp en neukpartij. Een nietsvermoedende Duitser loopt er langs, wordt vakkundig van zijn handdoekje ontdaan en 2 seconden later had Alexia zijn lullo al goed onder handen….met haar mond overigens. De Duitser was de beroerdste niet en liet Alexia heerlijk haar gang gaan. Voor ons een mooi tafereel om te aanschouwen.

De laatste ronde…nummer 5…
Beneden aangekomen werd er al eentje door 4 vrouwen betast en nog veel meer. Hij genoot er geweldig van, nog meer toen ze vonden dat het lang duurde en dat ie maar zich beter moest concentreren, anders zou het nooit lukken. Alles rustig bekeken en wat bijstand gekregen van een van de dames……Alexia heb ik zo ver gekregen en ze wilde me pijpen onder de voorwaarde dat ik haar tieten helemaal zou onderspuiten…. Wetende dat dat er niet in zat, (wat er niet in zit, komt er nooit van zijn leven uit) haar toch lief aangekeken, maar ze had hem al in de mond. Dat was heerlijk, sjonge die kan er wat van. Iets voor de volgnede keer. Daarna toch gevraagd om een condoom… en haar heerlijk geneukt. Dat blauwe dingetje deed toch wonderen zo na meer dan 7 uur in de weer zijn.
Het was een genot om Alexia te neuken, ze is heerlijk, ze past precies, ze is lekker, ze heeft de juiste rithm, ze is het. Echt heren, wat mij betreft de opvolgster voor Pamela, maar dan wat vlotter.
Volgend bezoek wordt heel moeilijk voor Gusto mass.Er staan 3 favorietjes in de rij, Jenny, Juta en dan nu die Alexia….

Gustomass…