Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
Zonde. Ik heb in de periode 2000 tot 2008 heel veel kamertjes bezocht in de Achterdam. Er waren perioden dat ik daar drie keer per week bij een favo dame de deur platliep. PZC en kussen was daar vaak niet bij, maar men wist niet beter....

Aan al die nostalgie komt nu dus een einde. Of de ramen zouden nog verkocht moeten worden aan een andere bibob proof ondernemer. Maar die moet er maar in durven te stappen met zo een onbetrouwbare overheid als t op prostitutie aankomt. Gelukkig heb ik in 2008 de saunaclubs in Duitsland ontdekt en ben ik in de periode 2008 tot heden nog maar 3 of 4 keer in de Achterdam geweest bij 2 of 3 DVP''s.

Ik zal de Achterdam dus niet missen maar t gaat me wel aan t hart. Maar goed voor prostitutie moet je al langere tijd niet meer in NL zijn en dat wordt nu weer bevestigd.
PP, ik denk er precies hetzelfde over. jammer voor Alkmaar, maar voor de prostitutie moet je niet meer in betuttelend Nederland zijn. Ik ben daarom ook blij dat ik sinds 2007 de FKK's heb ontdekt!