Na de BBQ op zoek naar sessie nummer 2 van de dag. Dat viel niet mee. De uren vorderden gestaag en ik kon maar geen geschikte kandidaat vinden. Naarmate het tijdstip om huiswaarts te keren naderde, werden de selectiecriteria drastisch bijgesteld. Voor mij geen onbekend fenomeen, maar zo erg als vandaag was het nog niet eerder.
Om een uur of half elf werd de nood wel erg hoog. Er moest dra in de auto gestapt gaan worden voor de terugreis, maar er moest nog een 2e sessie plaatsvinden. Mijn oog viel in alle desperaatheid op een niet bijster schone duitse genaamd Tanya.
Onder normale omstandigheden zou Tanya niet eens op mijn top 50 lijstje voor de dag komen, maar vandaag leek alles anders. Voor ik het wist had ik haar voorgesteld om een sleutel te halen en zulks gebeurde dan ook.

Ik moet zeggen dat deze sessie 100% meeviel. Lieve meid, inzet prima, technisch allemaal dik in orde. Vanwege optische aspecten zal het geen vervolg kregen vrees ik, maar deze sessie was toch de beste van mijn (niet al te beste) dagje GT.