Haarkleur/-lengte : lang, donkerblond, licht krullend
Lengte dame : oei.... rond de 1,75, schat ik
Postuur/Cupmaat : lichtelijk mollig, C tot D
Nationaliteit/Taal : Duits (echt, denk ik)
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : beide
Service: vriendelijk, maar geen standaardprogramma volgens ISO 9000 - versie 'Schieferhof' (lees recensie)
Voordelen: was uiterst dankbaar voor de keuze
Nadelen: (nog) geen publieke actie
Tijdsduur : 30+ minuten
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek:

Afgelopen dinsdag, na een lange en vermoeiende (hoe komt dat toch ?) maar toch ook wel ontspannende dag op de 'Schieferhof', in de vroege avond eens naar een dame lopen zoeken voor een passende dagafsluiting. Nou, dat viel me nog niet mee. Waar andere zaken aan een 'Zimmerkrise' lijden na etenstijd, was het hier een 'Damenkrise'. Een heel beperkt aantal dames was beschikbaar, en toen twee heren zichzelf bedienden van twee dames elk, was er in de hele benedenbar nog maar een dame over. Boven ook een, maar die kleefde zich al vast aan een heer.

Tja, wachten dan maar.

Na een half uur was het niet veel beter. Bardame boven gaf een griep-epidemie de schuld. Hmmm. De middagploeg had in verhouding dan weinig last van griep gehad..... Maar zie, als de nood het hoogst is, is de redding nabij ; twee vrije dames gingen het eet-kamertje in voor een hapje, en allebei niet onappetijtelijk. Als ik even wachtte had ik ze voor het oplepelen. Ik koos voor de molligste, een vriendelijk lachende en leuk uitziende dame, die zich als Kira (Kyra ?) voorstelde.

We gingen gezellig zitten in de benedenbar en daar gebeurde iets, wat niet helemaal in de gebruikelijke gang van zaken bij Bernd's paste : Ik sloeg mijn arm om haar heen, begon wat te spelen, en merkte een lichte mate van aarzeling bij haar. Was er iets ? Ik fluisterde wat lieve woordjes in haar oren en vroeg of er iets mis was. Nou, zei ze aarzelend, zou ik alsjeblieft met haar op de kamer willen gaan ? Ze zou echt heel lief voor me zijn.

Tja. Wat dan ? De gok genomen en haar meegetroond naar een kamer. Daar het verhaal gehoord : de dame werkte precies .... twee dagen in de 'Schieferhof' en was geen publieke actie gewend. Hiervoor zat ze in 'Wiago' in Leverkusen of zo (geen idee van haar artiestennaam daar), waar men niet aan zoiets deed. Bon, dat kan een keer gebeuren, toch ? Me uiterst begripvol opgesteld, en in ruil daarvoor een heel dankbare dame teruggekregen waarmee ik me een half uurke goed heb vermaakt. 'K hoop voor haar eigen carriere, dat ze vlug bijleert, want op de kamer is ze geen echte topper, maar best o.k.

W-L