Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23

Threaded View

Last Online
    27 februari 2007 @ 13:12
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Lächeln Selm Bork. Partytreff Selm, Gutenbergstrasse 19

Gutenbergstrasse 19
    59379 Selm
    Tel : 02592 917108
    Mobil: 0152 01333898
    Mobil: 0177 6925821

Internetadres : http://www.partytreff-selm.de/index2.php

Zondag eens gaan verkennen in deze partytreff. Ik had in Dorsten eens een tip gekregen hier eens te gaan kijken. Is weer eens wat anders en slechts 35 Km. van Dorsten, helaas wel aan de verkeerde kant, ofwel toch nog zo'n 125 Km vanaf de grens bij Venlo. Let op, bij de wegwerkzaamheden voor Moers wordt regelmatig geflitst, ik sta weer mooi op de foto.

Geweest van 14.00 tot 24.00 sluitingstijd. Entree all-in 100,=.

Aanwezig 6 dames en de thekefrau, vriendelijke ontvangst en een rondleiding gekregen. De club ziet er verzorgd uit, nette schone douches, sauna en bubbelbad. De inrichting is een beetje mediterranean met van die muurschilderingen, de aankleding is echter van een hoog kitchgehalte.

Voldoende eten de hele dag door, koud en warm buffet, rode- en zuurkool met aardappelen, vlees, salade en veel fruit, erg goed verzorgd.

Wat betreft de service en de dames zal ik een vergelijk proberen te maken met Dorsten. Terwijl in Dorsten vooral blonde poolse dames aanwezig zijn zie je hier vooral Turkse en Bulgaarse meisjes, dus hoofdzakelijk donkerharig. Deze zondag waren er 2 turkse, 2 bulgaarse, 1 Cubaanse en 1 duitse. De Turkse meisjes zagen er wel erg goed uit. De service was ook prima. De meeste waren nog niet zo lang bezig. Dit nodigt uit tot ge-experimenteer.

Tot de mogelijkheden (Cubaanse) behoort ook FT, dit bood ze spontaan aan, ze is een echte nympho. Later op de middag is ze hevig klaargekomen na een massagesessie waar ze helemaal van uit haar dak ging, daarna niet meer te genieten voor een paar uur. Leuk koppie, maar een beetje te zwaar.

In de middag was het een beetje wennen. Alleen duitse bezoekers, maximaal 5 tegelijk. Later kwam de stemming er goed in. Er werd flink gedanst, ook door de mannen en er ontstond een spontaan feestje. Ondanks de taalbarierre van enkele meisjes, had iedereen het prima naar de zin. Een 10 voor de sfeer.

Door de vele tweezitbankjes, gingen de meeste bezoekers apart zitten, deze kregen echter spontaan gezelschap van een dame. Vooral die Bulgaarse waren van die kletstantes, al was er geen woord van te verstaan.

De 3 kamers, waarvan 1 met slot zien er keurig uit. De bedden bieden plaats aan 4 personen en zijn op stahoogte, ideaal voor de wat gevorderde standjes. De dames zijn niet zo voor het groepsgebeuren en gaan het liefst op de afgeloten kamer. De kamers zijn afgesloten door een kralengordijn, wel vrij donker en het licht blijft uit. Ze worden niet graag bekeken door gluurders, dit wordt ook niet zo gewaardeerd. Dit in volledige tegenstelling met Dorsten, waar het gluur- en groepgehalte een stuk hoger ligt.

Wat betreft de wachttijden, geen last van gehad, een stuk of 8 sessies en geen enkele keer hoeven wachten. Ging eigenlijk vrij spontaan allemaal. Het was heerlijk een keer niet te horen 'Hast du lust'. Dit klinkt misschien vreemd, maar de ervaren partygangers weten waarover ik praat.

De namen van de dames heb ik niet onthouden, ik zal ze echter omschrijven. Op de website staan ze niet bij de foto's.

Turkse, lang slank en rond de 30, een erg mooie vrouw met een weelderige haardos, zou zo uit een harem ontsnapt kunnen zijn. Is pas 2 maanden hier, spreekt geen woord over de turkse grens. Toch mijn 'vaste dame' deze dag. Gezellig op de bank, ze is (nog) wel een beetje verlegen. 3 solo sessies mee gedaan, blijkbaar vond ze het wel erg leuk.

Andere turkse, spreekt goed duits, ca. 20 jaar, ziet eruit als een fotomodel en dus erg populair. Zeer mooi en gewillig. De mooiste turkse tieten die ik ooit gezien heb. De laatste sessie mee gedaan, liet zich erg graag vingeren en beffen.

De twee kleine Bulgaarse meisjes, ook rond de 20, wat betreft uiterlijk een 7 waren vooral vrolijk en luidruchtig. Ze vermaakten zich prima en vertelden hele verhalen in een mengelmoes van russisch, duits, bulgaars en italiaans. Zijn ook pas een paar maanden hier.

Dan de duitse, een struisse dame van rond de 30, erg groot en flink. Dit was meer de knuffelbeer van het gezelschap. Rustig aan en veel kletsen. Ze was blij weer eens een Nederlander te zien, zijn toch anders en leuker. Wel een onvoldoende wat betreft uiterlijk en service.

De Cubaanse, echt een spaans type is een verhaal apart, dit is een ervaren dame, iets te zwaar, maar gaat ervoor. Op 100 meter afstand te horen als ze bezig is. Wil persé in haar mond gespritzt worden. Meestal verleende ze ook hand- en spandiensten bij de jonge meisjes. De hele dag dansen en zingen (na haar klaarkomen werdt het echter verdacht stil).

Mijn conclusie; Leuke dag, wel ver rijden. Maar ja, zo'n saaie zondag toch een mooie invulling gegeven. Echt zo'n club met een goede sfeer (ondanks de stille duitsers, maar dat is normaal), leuke meiden die je een beetje moet leren kennen. Geen enkel moment van desinteresse, dit maakt het taalprobleem helemaal goed. Het was mijn eerste kennismaking met een club zonder poolse dames! De club is erg schoon, niets is kapot of slecht onderhouden. Verhouding dames/gasten is perfect. Geen vervelende gasten en dronken toestanden, erg knus en gezellig, vooral wat later op de avond.

Deze club scoort hoog op mijn herhalingslijst, vooral door de gezellige sfeer, de dag vliegt voorbij.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 december 2006 om 16:03

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten