Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Andrea (Bulgaarse)

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Andrea (Bulgaarse)

Haarkleur/-lengte : Zwart / redelijk kort tot op schouder
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : Slank / A-cup
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
    Leeftijd : Ik schatte haar 24, zij zei 21
    Tatoeages/Piercings : naamtattoo op onderrug.
    Service: Zuinig TZ, NMC, Anaal.
    Voordelen: Best een lieve jongedame . . .
    Nadelen: maar iets te doelgericht (cashen!). Allround maar jammergenoeg alles matig uitgevoerd.
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro.

Jonge dame met een paar parmantige A-cups en die typische Bulgaarse "Look". Ik had haar al vaak zien zitten en ze maakte altijd wel vlug oogcontact. Ik kwalificeerde haar als een snelle "Fuck" maar haar kleine postuur sprak me aan. Aan de bar stapte ik op haar af en wilde haar reactie peilen. Ze trok me dit keer aan mijn badjas en mijn lul sloeg genadeloos uit. Kwam misschien ook omdat ik met Niky niet geneukt had en ik op scherp stond en deze dame mocht de pin er wel uittrekken. Omdat ik geen zin had in lange inleidende gesprekken, sleutel gevraagd en kamer op.

Andrea valt in de categorie van de vlieggewichten; klein en fijn. Als een jarenlang opgesloten monnik die zijn pij aan de wilgen heeft gehangen, stort ik me op deze dwerg. Ze beginbt te giechelen als ik haar tepels lik en ze zegt dat ze daar moeilijk tegen kan. Ai, ander beroep kiezen denk ik dan vaak. Maar goed, sommige dames zijn wat gevoelig op dat vlak. Dat heb ik ook als een vrouw me in de lies kust. Dan kan het zo maar gebeuren dat mijn knie omhoog schiet met als gevolg een dure tandartsrekening voor haar.

Aangezien verwennerij mijnerzijds niet echt aan haar besteed is, ga ik als een lui stuk vreten op mijn rug liggen en laat me gewillig pijpen. Doet ze met haar hoofd weggedraaid en erg zacht. Eerlijk gezegd werd ik er niet echt opgewonden van. Dus rollen maar weer omgedraaid en ik haar beffen. maakte bij haar weinig indruk want ze staarde naar het plafond en draaide aan een van haar haarpunten. Niet echt tekenen van geiligheid.

Dan maar neuken. Ze wilde direct "Doggy". Waarom willen vrouwen dat kutstandje toch altijd? Minste vorm van direct contact? Ik besluit haar eens goed door te neuken maar de aanblik op die naamtattoo op haar onderrug leidt af. Toch doet ze goed mee en laat langzaam haar buik tot op het matras zakken waardoor ze bijna ligt en dan maar raggen in die nauwe kut van haar. Ze boodt ook nog Anaal aan. Geen gebruik van gemaakt. Na een paar diepe stoten de trekker overgehaald.

Naderhand zocht ze nog vaak contact door een praatje en wat plagerij. Helemaal laat op de avond wilde ze nog geneukt worden in de bios. Daar gaf ik vanzelfsprekend geen gevolg aan.

2. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (12 januari 2012),satanic surfer (13 januari 2012),wervelwind (13 januari 2012)

Regels voor berichten