Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 782

Threaded View

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Zondag weer naar Fkk Planet gereden. Contrast bij binnenkomst en vertrek was opvallend groot. Om 14.30 ca 4 beren en 6 vrouwen, om 22 uur 25 dames en evenveel mannen. Maar ik kwam voor 1 dame. Haar verjaardag vieren en haar clubafscheid. Deze blondine, by far de mooiste meid van de club, zal vanaf dinsdag de GT gangers verblijden. Haar service is onovertroffen, een dikke 9 op de MiniMe schaal. Uiterlijk en Gfe gevoel zijn prima. Met een kadootje haar verblijd, vervolgens genoten van haar presales ruim een uur. Daarna een kamertje opgezocht. Tijdens de presales al uitgebreid gekust en getongd. Op de kamer ging het door. Pijpen prima, intimiteit perfect. Na een uur en 15 minuten was t voorbij.
    In de loop van de avond nog overwogen een tweede sessie te doen met haar maar besloten haar snel in GT op te zoeken. Deze dame, die me gevraagd heeft haar naam nog niet te noemen, kan voor mij de reden zijn GT weer vaker te ontmoeten. Nu maar hopen dat deze dame haar service niet aanpast aan de fuck and go standaard van GT.

2. Onderstaande 3 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (30 januari 2012),Rudi_NL (30 januari 2012),satanic surfer (30 januari 2012)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten