-
blitzkrieg BOB-actie
Laatstleden vrijdagavond een blitzbezoekje aan Samya om jarige Freiercafé-kollege Liebling de hand te schudden, een bordje mee te eten van de party-spijstafel en een toevallig nabij geposteerd karafje wijn aan te slagen. Aankomst rondom 21 uur na uitgelopen feestelijkheden vooraf, de maag was al omkerend qua karakter, dus de mooi ogende visschotel links laten liggen en maar geopteerd voor de weisswijn als metgezel tijdens een rondje kollegen handshaken en bijpraten over respectievelijke clubavonturen. 30E entree maakten dit korte clubbezoek lichter verteerbaar, de wijn deed z'n werk in allerlei opzichten, en de ietwat bezopen aangespoelde toerist werd door "vaderlijke" berenhanden in de feestende groep geïntegreerd. Een uurtje zuipen op de loungeverdieping dus, afgedaald richting douche om me te verfrissen, en aldaar liep ik pardoes op een trappenbestijgende Picasso 1 die z'n voorraadje oneliners kwam oppikken in het Keulense. Hij torste dus een enorme rugzak rond, djcifou was ook aanwezig, dus een kleine ronde ijsberensocializen in een overmatig luide bar stond in de stijgers. De DJ had de volumeknop waarschijnlijk stukgeklopt want het was weer ns ouderwets buitenmatig luidruchtig; jammer want de laatste maanden was net dat aspect weer ns ietsje beter. Samya was zeer drukbezocht, een behoorlijk berenoverschot en "slechts" een 35/40-tal dames, de line-up was niet geweldig, enkele favorietjes blonken uit door aanwezigheid, enkelen waren lastig tot onmogelijk benaderbaar (nadeel van té laat arriveren) en sleutelwachttijden waren schering en inslag. Me mits een gunstige speling van het lot toch neergevleid naast een blonde minidame die slechts sporadisch in Samya aanwezig is (enkel w-e): Senta. Ze was me meermaals aangeraden door Duitse collega's, ns checken hoe m'n Duitskennis is met alcoholgeïntoxiceerde tongval: licht hilarisch en allesbehalve foutloos bleek een vekenningsgesprekje later.
SENTA: 1m60, blonde lange haren, 45 kg max., A-cup, Keulens veulentje dat erg leuke babbels had, en ik beperkte me tot obligate witzen met dubbele tongbodems, een bijwijlen licht bedenkelijke blik werd me niet bespaard tengevolge. Gezien de lange wachttijden ingestemd met een sessie op de bendenverdieping, op een relaxstretchstoel nabij de wellness, niet het allerbeste idee dat ik ooit had. TZ verzorgd en exploratief, PZC was relatief magertjes te noemen, compleet in verhouding met haar ultraranke lijfje. NMC was goed te noemen, zeker gezien de beperkte bewegingsruimte en de wissels der positie verliepen dan ook in licht aangepaste vorm, wel cool hoe zo'n vlieggewichtje zich vastklampte aan me bij staande wissel van reiter richting missio. Een goede sessie gezien de externe factoren, in een kamer kan ik na een eventuele herhaling pas een objectief oordeel geven vrees 'k, maar het was zeker een degelijke sessie...
Wel handig zo'n sessie nabij de douches, het vermoeiende trappenlopen werd me alvast bespaard, dus toch 1 gunstig aspect aangaande deze geïmproviseerde extra "kamers". Voor mezelf niet voor herhaling vatbaar, ongeacht eventuele giga-wachttijden bij een volgend bezoek. In de bar was het nog steeds retedruk, een bordje voedsel binnengeworsteld, bijpraten met bovenvermelde collega's en qua gezelligheid was het prima. Op de loungeverdieping wat gechilld om te ontkomen aan de oorverdovende decibels, een glunderende Pic1 na z'n sessie met (o verrassing) een Witrussisch dansmarieke, voorts socializen en nog ns socializen eigenlijk... Deze gespreksronde boven werd onderbroken door Antonella die mits verzoek van mezelve ns langs kwam, tot m'n geluk was een andere gast zo dom om haar te mislopen, en omstreeks 2.15 een kamer opgezocht alwaar ze wederom ns het beste van zichzelf gaf.
ANTONELLA: 1m55, schouderlange donkere haren, ietje voller, romig lichaam. TZ prima, PZC prima, NMC prima, het eindoordeel is even voorspelbaar als een 10km langebaanschaatsen voor vlaggenmastdienaars, het rood-wit-blauw kan alvast worden klaargelegd me dunkt... Prima sessie dus die uitliep tot net na sluitingstijd. Nog een drankje genuttigd in gezelschap van de birthdayboy, enkele van z'n vrienden en Zwitserse bezoekers, erg familaile en stammklantengerichte club waar deze "extraatjes" mogelijk zijn... Omstreeks 3.45 de Keulense binnenstad opgezocht richting "gekleed" vertier, hierover valt verder weinig legaals te melden... lichtjes trippelende groeten, ss
-
Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:
bad pritt (26 maart 2012),Badslippers (26 maart 2012),bergm550 (26 maart 2012),blauwebeer ( 1 april 2012),Champollion (26 maart 2012),ke-lao-si (26 maart 2012),Megaboob (28 maart 2012),NikXXX (27 maart 2012),Picasso 1 (26 maart 2012),rob45 (26 maart 2012),vrije jongen (26 maart 2012)
Regels voor berichten