Naam: Alexia (Roemeense)
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 1.62
Postuur/Cupmaat : zeer slank/A-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ik dacht engels
Leeftijd : gokje, 24
Tatoeages/Piercings : -/navel
Service: standaard service, PZC, NMC, TZ (geen FT, geen Anaal).
Voordelen: Zeer nauw kutje
Nadelen: Zeer nauw kutje (glijmiddel)
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: -
Onverwacht en onaangekondigd denderde ik "Living Room" via de schuifpui binnen en zag direct dat SFL zijn ranzige fantasieën botvierde op een jonge slet met een scheve bek. Hij speelt dan wel mooi weer en beticht andere ijsberen van seks met minderjarigen maar hij de grootste smeerlap van allemaal door dat in het geniep te doen. Toch vielen wij elkaar in de armen, nadat hij dit mormel met de naam Alexia zonder verdere scrupules aan de kant had geschoven. Wij zetten het op een drinken en dat was dan ook tegelijk een van de spaarzame momenten dat we elkaar spraken omdat die gekke belg zo nodig weer "Kinky" seks wilde en zich laten afrossen en knevelen door die halve Spaanse die in "LR" rondloopt en iedere kerel anaal verkracht met haar trillende voorbinddildo. Ik zag ze nog samen aan de bar zitten waar de Master-Bull trachtte een paar paaseieren in de foef van die Spaanse del te proppen om ze vervolgens uit te lepelen met zijn tong. bah, wat een gore viezerik.
Maar goed, de avond vorderde en ik was in de kelder een berichtje aan het schrijven op mijn "Tablet" toen [b]Alaxia"[/i] zich meldde. Ze ging eerst naast me zitten maar kroop al snel bovenop. Ik vond dat voor dit moment wel lekker zo'n Lolita type. pak ik niet vaak maar nood breekt wet zullen we maar zeggen. Waarbij ik geen notie had van wat de nood nou eigenlijk was laat staan urgent was. na een kwartiertje streelcontacten, liepen wij vlug naar een kamer waar Alexia staand voor het bed het initiatief greep en mij vol overgave begon te tongzoenen. Ik had dat niet verwacht. Zo'n jong ding met zo'n ouwe zak. Zij begon tevens, door haar knieën zakkend, te pijpen. Zeer lekker kan ik melden. Op het bed haar kutje gebeft waarbij ze haar schaamlippen vol uit elkaar trok zodat ik haar klit beter kon beffen. Dit was een behoorlijk geile bedoening. Ze werd drijfnat en wij wensten beiden te neuken. Ondanks die zeiknatte pruim zag ik tot mijn verbijstering de pot met "Ooievaars kuitenvet" oftewel het gevreesde glijmiddel tevoorschijn komen. Oké ze had een punt want tijdens het penetreren merkte ik wel dat haar kut zo nauw was als mijn aars tijdens een inwendig onderzoek. Pijnlijk nauw dus. Na wat passen en meten zat ze goed in het zadel en begon ze te rijden als een volleerde amazone. Jammer genoeg hield ik dat maar een paar minuten uit want dit was zo geilopwekkend dat de explosie veel te snel volgde.
Conclusie, leuke jonge dame met beperkte service maar wat ze doet, doet ze goed. Voldoende tijd voor inleidende beschietingen, scheef bekkie dat lekker pijpt en aangenaam weg tongt.