Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Maria (Roemeens)

Threaded View

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard Maria (Roemeens)

Afgelopen week een sessie gehad met Maria. Ik had afgesproken met Ana, maar deze zou pas eind van de middag aanwezig zijn. Na het ontbijt/lunch raakte ik in gesprek met Maria. Ik zat in de bank bij de sauna en Maria zat op de leuning. Ze werd aangesproken door een wat oudere beer, type ouwe vieze man, wat Maria blijkbaar ook vond. Ze wimpelde hem af en keek me aan en gaf met haar gezichtsuitdrukking aan dat het inderdaad een vieze man was. Hij stonk dus gewoon. Ze vertelde dat ze met hem de dag van te voren op de kamer was en dat de sessie niet naar wens van haar was verlopen. Niet netjes dat ze zoiets verteld over klanten, maar we hebben nu wel een gespreksonderwerp.

Maria is een leuke meid met prachtige groen/blauwe ogen, een lekker lichaam en een mooie lach. We krijgen de tijd om met leuke anekdotes en sterke verhalen van mijn kant. Ik gaf direct al aan dat ik op Ana wachtte en Maria vond het dus niet nodig om naar een sleutel te vissen. Maar na een uur begon ik toch wel wat gevoelens te krijgen voor deze mooie, maar vooral leuke spontane meid. Ze is een paar maanden geleden begonnen in Heaven7, maar voelt zich in PHG meer thuis.

Ik vraag haar om de sleutel te halen, hierop kreeg Carlitos geen reactie! Ik vraag haar nogmaals om de sleutel te gaan halen en ze lacht hier hartelijk om. Ik vraag haar netjes of ze iets aan haar oren heeft, ga die sleutel halen!! Ze zegt dat ze het niet begrepen had, en het niet netjes vind t.o.v. Ana waar ik op aan het wachten ben. Nu moet ik haar overhalen om die kut sleutel te gaan halen. Wat ze uiteindelijk ook doet.
    Op de kamer stel ik haar op haar gemak en we gaan verder waar we geëindigd waren. Kletsen en vooral lachen. Nu weet ik dat dit geen ideale situatie is om een sessie te beginnen, maar het bis mijn eigen schuld. Ik voelde me wel prettig met haar, ze is lekker spontaan en lacht graag. Nu ben ik niet een echte stand-up comedian, maar ik deed wel mijn best.

Maar we beginnen lekker te TZ, en zoals de meeste Roemeense dames houdt ze ervan om op mijn tong en lippen te zuigen. Ik heb mijn badjas nog aan, vind ik wel lekker de laatste tijd. Ze begint met haar handen mijn lul op oorlog sterkte te brengen. Mijn badjas gaat uit en ze zegt hardop: "O no, I'm not going to fuck that thing!" Ik weet niet wat die meisjes hebben, maar dame ik ben echt geen Ketserr! Maar ze weigerde na het zien van mijn geslachtsdeel hem op te nemen in haar slecht geschoren kutje. Dan wordt het maar een blowjob, dacht ik toen. Maar ik kan me hierin niet vinden in de mening van de heren Costana en Felrops, het pijpwerk was van een zeer laag niveau. Zeer monotoon en niet diep, ik ben misschien wel erg verwent na een van de beste pijpbeurten van Ireen. Maar meer kan ik er niet van maken. Op zich was dit niet zo'n probleem, ik wist dat Ana er nog aankwam, hoewel ik uit ervaring wist dat het neuken bij haar ook niet 100% zou zijn. Ze had hetzelfde probleem als Maria. We hebben de tijd vol gemaakt met nog wat chit chat en ik verliet de kamer met een raar gevoel.

Hoewel de sexuele handelingen niet naar tevredenheid waren, was het wel een leuke sessie. Er was zeker een klik, maar meer was er niet te halen voor Carlitos. Maar medeberen, ik wil jullie zeker niet weerhouden van kamerbezoek met deze dame. Misschien hebben we teveel gelachen zodat ik en misschien zelfs Maria niet in staat was om de sex tot een goed einde te brengen. Vind je haar leuk, maak die sessie. Ik ben ervan overtuigd dat je geen spijt zult krijgen.

2. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 1 mei 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 mei 2012)

Regels voor berichten