Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Miriam / Maria Bulgarien
Haarkleur/-lengte : zwart cleopatra achtige haarsnit
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : slank/B-cup
Nationaliteit/Taal : Bulgaria/Duits
Leeftijd : 23j, maar ziet er enkele jaartjes ouder uit
Tatoeages/Piercings : navel
Service: TZ, knuffelen, GFE, NMC, PZC, masseren, PSE...etc
Voordelen: Zowel op de GFE als op de PSE markt thuis
Nadelen: spreekt weinig tot geen Engels
Tijdsduur : een uur
Prijs : 100€
http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/115.php
Het duurde niet lang na het binnenkomen en ik had nog maar net mijn tarzanlapje om mijn middel of ik ging al over tot de eerste actie van de dag.
Nabij de bar zag ik opeens Lady Gaga staan en ik dacht: die ziet er mij vrij heftig uit en zal op de kamer ook wel behoorlijk Gaga zijn.
Ik ging aan de bar in haar buurt staan en opeens trok ze me al meteen tussen haar benen. Na elkanders naam snel te vermelden, zat ze al met haar tong in mijn bakkes.
Dit was echt Lady Gaga ten voete uit. Ze gedroeg zich zo, ze heeft ook zo'n lelijke neus en dan dat cleopatra kapsel!
http://img.ibtimes.com/www/data/imag...-lady-gaga.jpg
Maar laat ons eerlijk wezen, net zoals de echte Gaga, heeft ze een verdomd heerlijk lichaam waar je je uren op kan klaarrijden.
Bleke huid, mooie B-cup rondellen en een smakelijke gespierde kont! Dus toen ik mijn tong uit die asbak van haar muil trok, stond mijn pik zo hard als beton!
We vertrokken meteen naar de slaapvertrekken boven. Terwijl ze me op de trap voorging, speelde ik tamtam op haar bleke kont.
Daar ik van Gaga toch wel wat shockerend meende te verwachten, begon het allemaal heel rustig.
Veel en gevoelig getongzoen. Het betere werk, als je het mij vraagt. Gestreel en geknuffel alsof haar leven ervan af hing.
En toen ging ze pijpen. Dat was ook zacht en teder, maar toch moeten ze bij mij al van ver komen om me daarmee te kunnen plezieren.
Ik daalde af om haar te beffen, maar dat trachtte ze steeds af te wenden. Dus na 3x deed ik de moeite niet meer, want wat zou ik daar warempel tegenkomen.
Vervolgens trok ze me een regenjas aan, rochelde ze in haar hand en bevochtigde daarmee haar poes. Ik drong naar binnen en zat meteen in hoger sferen.
Het gevoel was enig en ze deed de juiste moves. Gaandeweg dreef ze het tempo op en ging de GFE over in een PSE.
Dat PSE-gedoe werd kracht bijgezet toen zij de teugels in handen nam en boven op mij kwam te zitten.
Met flinke stoten ging ze op mijn joystick tekeer, terwijl ze slierten zever in mijn muil begon te spuwen. Ik werd er gek van!
Met een resem stuiptrekkingen kwam ik klaar en het zweet vloog alle kanten op. Ze had me volledig aan gort geneukt op Gaga-gewijs.
Dan werd ze terug kalm. Ze veegde mijn lul terug proper en kwam liefdevol naast me liggen. Nog wat klef zitten lullen enzo.
Zonder dat ik het verwachtte vroeg ze me om me m te draaien. Ik kreeg daar tot het einde nog een deugddoende massage.
En toen zat de tijd er weer op.
Achteraf in de bar had ik meteen door dat ze een populaire dame is en de ene kamer na de andere gaat verbouwen.
Elke kerel die met haar meeging, kwam zo wit als een lijk terug! Bij wijze van aftersales kwam ze naast me haar spaghetti nog eten.
Zeker en vast een aanrader. Voor iedereen die het graag kinky heeft en die de combinatie van PSE en GFE leuk vindt.
En natuurlijk ook voor de fans van Lady Gaga.
http://youtu.be/QeWBS0JBNzQ
-
Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
Regels voor berichten