Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
PAUSCHALCLUB <-> SAUNACLUB - De kosten of ???
Heb sinds enige dagen dit forum ontdekt en al enkele van mijn ervaringen gepubliceerd. Ik zal er beslist nog meer laten volgen.
Een moderator moet maar even bepalen of deze thread op de juiste plaats geopend wordt. Ik wil hem eigenlijk zowel bij Pauschalclubs als ook bij Saunaclub plaatsen.
Heb tot nu toe alleen red light districts bezocht en sinds kort ook het geweldige fenomeen Duitse Pauschalclubs ontdekt waarover ik razend enthousiast ben. Je betaalt één keer en aansluitend “go your gang (bang)”. Ik vergelijk het met de “all you can eat” formule. Helaas kun je maar zoveel consumeren als je op kunt, terwijl je meer zou willen. Overal zie je iets dat je zou willen proberen, maar je bereikt toch al snel je grenzen. Dit is wel een stimulans om minder te gaan eten, af te vallen en meer sexuele conditie op te bouwen. Maar ja, intussen wordt je ook niet jonger, dus “Carpe Diem” (geneet van ut leave, zoals ze “bie os in Limburg” zeggen)
Het fijne van dit forum lijkt me dat je niet alleen je eigen ervaringen deelt maar ook op andermans ervaringen terug kunt vallen en daarom wil ik graag jullie mening/ advies:
Waarom zou je naar een Saunaclub gaan als je ook naar een Laufhaus of Pauschalclub kunt gaan? Ik heb tot nu toe nog geen enkele Saunaclub bezocht, maar heb het volgende beeld hierbij: je betaalt enkele tientjes entree waardoor je van alle faciliteiten gebruik kunt maken. Verder kun je dan ook met een meisje een kamergang bespreken en afhankelijk van de verlangde/ geboden diensten, spreek je ook een prijs af. Je betaalt dus per dienst. De prijs voor deze dienst ligt dan ook nog eens boven de EUR 30,= voor 20 min die in Laufhäuser gehanteerd wordt.
Volgens mij ben je dus in een Saunaclub ruimschoots duurder uit als je 3 keer een kamergang wilt hebben.
In een Laufhaus gebied heb je een belachelijk uitgebreide keus (Duisburg, Frankfurt). Zelfs in Aken (diverse recensies gepost), Oberhausen of Bochum heb je een redelijk ruime keus. Ook hier hangt het natuurlijk van de persoonlijke klik af om een goede prestatie af te spreken en ook daadwerkelijk te krijgen. Hier heb ik tot nu toe echter nog geen al te negatieve ervaringen mee opgedaan.
Voordeel:
- De kosten hier zijn dus redelijk overzichtelijk.
- Zeer ruime keus
- Geen wachttijd
- Soms ontmoet je een absoluut favorietje. Dus dan ben je van een prima sessie verzekerd.
Nadeel:
- Geen douchemogelijkheid. Uitzonderingen daargelaten, daar ik soms ook wel eens voor EUR 30,= een soapy massage ervaring heb mogen meemaken.
- Trio alleen mogelijk tegen meerkosten
- Je spreekt een tijdslimiet af en als je pech hebt, krijg je idd met een klokkijkster te maken. (Schatzi, muss spritzen jetzt)
- Fucking trap op trap af. Je hebt dus niet alleen voor de kamer conditie nodig.
In een Pauschalclub is je keus beperkt tot de aanwezige dames, maar er zit altijd wel iets van je gading tussen.
Voordeel:
- De kosten per sessie zijn laag.
- Je kunt op een website van tevoren zien wie er is, anders kun je even bellen
- Je hebt je natje en je hapje inclusief
- Geen tijdsdruk
- Er is ook ander tijdverdrijf (show, sauna, whirlpool)
- Douchefaciliteiten
- Actie en plein publiek. Je kunt alleen kijken of actief meedoen
- Je wordt ook actief benaderd/verleid. Dit is ook een geile ervaring
- De geboden services liggen op een hoger niveau à er is meer mogelijk
Nadeel:
- Beperktere keus (Ofschoon ik niet weet hoe groot de keus in een Saunaclub is)
- Het kan gebeuren dat er veel gasten zijn à wachttijd
- De dame die je op het oog hebt is bezet/ weggekaapt
- Entourage en faciliteiten verschillen per locatie
Het moge duidelijk zijn dat voor mij de kosten per sessie een belangrijk argument vormen om mijn keuze te bepalen. Niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar puur om persoonlijke financiële redenen. Bovendien staat voor mij wederzijds respect op de allereerste plaats. Ik moet niet het gevoel hebben dat een meid dit werk tegen haar zin, of zelfs gedwongen (..huiver..) doet. Ik pretendeer hierin niet alwetend te zijn, maar een vooraf gesprekje helpt wel vaak om een goede indruk te krijgen.
Samenvattend mijn vragen met als uitgangspunt de financiële kant:
Waarom een Saunaclub bezoeken, terwijl deze etablissementen toch een flink stuk duurder per sessie zijn?
Wat is nu exact het voordeel van een Saunaclub t.o.v. een Pauschalclub?
Welke Saunaclubs zijn dan toch redelijk betaalbaar (bij 3 sessies)?
Welke Pauschalclubs zijn nog meer de moeite waard? Welke zijn absoluut te mijden? Tot nu toe ken ik McSex in Hamm (8,5/10 reeds gepost), Partytreff MG-Rheydt (6,5/10 reeds gepost), PT-Dorsten (5,5/10 reeds gepost) en PC-Bochum (8/10 reeds gepost).
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een Pauschalclub en een Partytreff? Is dit hetzelfde?
Misschien kunnen jullie hier je mening over bovenstaande posten en er zo een kleine discussie van maken. Ik zou het in elk geval op prijs stellen om op deze manier iets wijzer van jullie ervaringen te worden en niet onnodig duur leergeld te moeten betalen.
Ik heb al vele discussies hierover gelezen, maar het antwoord op mijn bovenstaande specifieke vragen heb ik er eigenlijk niet uit kunnen distilleren. Ik hoop dat ik op jullie hulp kan rekenen. Bedankt alvast.
-
Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:
Badslippers (29 mei 2012),Big30 (28 mei 2012),Megaboob (29 mei 2012)
Regels voor berichten