Oorspronkelijk geplaatst door
Wijze grijze
In April bezocht ik PT-Dorsten. Eigenlijk aangelokt doordat ze op hun website adverteren met Mittwoch FT-Tag. Nou dit leek Wijze Grijze wel eens de moeite waard. Entree kost dan zelfs EUR 10,= meer dan op een Dinsdag of Donderdag. Geen probleem: Voor wat, hoort immers wat. Betaalde in eerste instantie EUR 70,= voor een 3-uurs ticket om de kat uit de boom te kijken.
Dit hele experiment bleek achteraf gezien een flop te zijn. Er was slechts één meid die FT- service aanbood. Alle anderen beperken hun service tot FM. Zeer jammer, want er waren van de ca. 8 aanwezigen, zeker 3 aardige girls waarmee ik eens graag uitbundig Frans par excellence geconverseerd had. Ik ben in ieder geval niet te oud om mijn taalniveau op dat gebied nog op te laten krikken. De wervende tekst “Sexy Girls lassen sich ins Mündchen spritzen” mag gerust in de doos met misleidende reclame opgeborgen worden.
Beetje vreemd trouwens dat de girls zich vooral schijnen bezig te houden met gasten die er volgens mij vaker komen (stamgasten?) of ook uit de Balkan-regio komen en aldus op z’n minst een taalvoordeel hebben. (Of misschien een VIP-ticket?). Als je dan eindelijk met iemand naar boven gaat, kom je in een grote kamer terecht met in het midden een 3x3 meter groot bed. Terwijl er naast je een andere gast met z’n verovering bezig is, moet het daar dan gaan gebeuren. Hier moet je wel tegen kunnen als je gewend bent om normaal op kamers je pleziertje te hebben. Voor mij had het wel als voordeel dat er opeens en onverwacht nog een extra mond of extra paar handen aan me begonnen te werken.