Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 86

Threaded View

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:17
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Vandaag rond de middag nog maar es de Heidweg opgedraaid. Bedoeling was om met enkele van mijn vaste vriendinnetjes (amara, Dominique, Pamela, jenny) te daten, maar helaas bleek vandaag enkel Dominique aanwezig, met wie ik uiteindelijk niet gekamerd heb. Weet iemand eigenlijk of Jenny (hugeboobs) nog komt in GT? Ik herinner mij toen ik haar leerde kennen eind vorig jaar dat ze zei om de 6 maande te verandere van club...

Maar niet getreurd, na een broodje mit cola, mij op een bankje gezet om de paradepaardjes gade te slaan en het moet gezegd, de line-up zag er al bij al behoorlijk uit! Mijn oog laten vallen op Adelina die na (eerst ontwijkend) oogcontact en een uitnodigend gebaar van deze beer gevleid naast mij kwam zitten. Deze Roemeense schone is sinds 1 maand aan de slag in GT, en lijkt een beetje verlegen op het eerste zicht, maar die mening zou ik later snel herzien. Na een leuke pe-sale zijn we in een koude blokhut beland waar ze op een GFE-manier de warmte bij me opzocht, wat altijd wel leuk is... Na een rustige GFE-start met innig zoenen, zacht PZC, kwam de ware aard naar boven toen ze me cowgirl-gewijs bereed... ze liet zich helemaal gaan en dat was best een aardig zicht. Heb na een korte, maar krachtige missio het verhaal afgewerkt in doggy (kan ook moeilijk anders met zo'n lekkere kont). Conclusie: stille waters...

Daarna effe bekomen aan de bar waar mijn oog al snel viel op een 3-tal dames die hun weg een beetje leken te zoeken. Eentje was mijn type niet, de andere leek me te jong, maar de derde, nou een Pamela Anderson lookalike is misschien wat vergezocht, maar die vergelijking kan er wat mij betreft toch door. Ging haar aanspreken aan de lange toog, en het gesprek verliep vlot en vriendelijk. We lachten wat met haar vriendin naast haar die een lange, saaie monoloog moest aanhoren van een wat oudere Duitse beer en die monoloog was niet zo spannend to say the least! Na nog wat koetjes en kalfjes vroeg ik haar om de sleutel, terwijl ik me nog kort ging douchen! Heb echt wel het gevoel dat de dames dat apprecieren, nog snel even verfrissen voor de start van de werkzaamheden. Tip nummer 2: blijf hoffelijk door de deur te openen, het laken te dragen en zelf op het bed te spreiden, ik krijg daar complimenten voor en scoor al snel een aantal extra punten! (of maak ik mezelf nu weer wat wijs....). Anyway, de kamer op dus met blonde Monique, half Russisch, half Roemeens. Ze kleedde zich uit en dat lekkere lijf droeg een lekker stel 90-D silli's.... We begonnen met heel zachtjes zoenen en het verkennen van heuvels, dan wel hooggebergten. PZC deed ze vrij goed, maar heb al veel beter gehad. Maar de cowgirl actie met die lekkere tieten boven je kop, maakten dat weer ruimschoots goed! Tjonge jonge dat zicht blijft hopelijk nog lang op mijn netvlies gebrand... Na een lekkere doggy, waarbij we oogcontact hadden via de spiegel, overgeschakeld op missio, tja en toen was er weer geen houwe meer aan... Nog wat nagepraat op bed met een sigaret en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Mij daarna in een rood zeteltje neergeploft, waarna Dominique tegenover mij kwam zitten. Ze riep: "fuck me baby", maar na het zien van mijn vermoeide-laat-me-asjeblieft-met-rust-reactie proestte ze het uit.

Ben dan maar met een hoop Belgische beren de bergrit van de Tour gaan volgen op het terras, om een beetje op krachten te komen. Tegen kwart voor 6 terug de barruimte in, waar Poolse Maggy naast me kwam zitten. Zeer leuk en kort gesprek en net toen ik begon te denken, mss moeten we maar effe..., zei ze have fun and see you later! Plots stonden Hongaarse Dorina en Bulgaarse Sissi op een meter van mekaar naar mij te staren en ik wist niet naar wie ik eerst moest kijken, waardoor ze lachend naar mekaar keken zo van: die gaan we es snel inpakken! De ene links van me op de bank en de andere rechts en snel vroegen ze voor een trio, nadat ze allebei een hand onder mijn badjas hadden gestoken, een tong in mijn linkeroor en een andere in mijn keelgat... Ik dacht nog shit hoe lul ik mij hieruit?! Heb dan maar beleefd bedankt en gezegd dat 1 meer dan genoeg is. Ok, then you have to chose one of us! Enerzijds had ik al een superervaring gehad met de pijpkoningin Sissi, maar anderzijds zag die Dorina er toch lekker uit.... Het werd Dorina en ik beloofde een volgende date met Sissi. Dorina heeft een mooi lichaam met lekkere naturel tieten (D-cup meneer, of wat had u gedacht?), die heel zacht aanvoelen, heel anders dan de keiharde tieten van Monique. PZC vond ik heel flauwtjes, te zacht, en haar al gauw op cowgirl gezet, hetgeen wel meeviel, maar uiteindelijk beleefde ik een standaard sessie, die me niet lang zal bijblijven.

Na deze derde sessie vond ik het welletjes en verliet ik de tent na een aangename dag in het aards paradijs.

2. Onderstaande 9 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (12 juli 2012),Badslippers (12 juli 2012),bergm550 (11 juli 2012),Boy69 (12 juli 2012),Cupido (11 juli 2012),Jack42 (11 juli 2012),laplagne (12 juli 2012),Megaboob (11 juli 2012),satanic surfer (12 juli 2012)

Regels voor berichten