Haarkleur/-lengte : donker/lang
Lengte dame : 1.85
Postuur/Cupmaat : slank/stevig/ C
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings :niet opgemerkt
Service: Massage,pzc,ft,
Voordelen: Goed massage en pijpwerk
Nadelen: neuken was minder
Tijdsduur : 60 min.
Prijs : € 125.00
Extra’s bij het bezoek: FT.
Met deze dame al een paar keren oogcontact gehad en al kennisgemaakt.
Ik loop met Piccasso1 van het terras door de bar richting welness en deze dame komt op me toegelopen en duwt me tegen een achterwandje van bar op.Ik laat me kwasi achterover vallen tegen dat wandje en speel het spelletje mee,ze moet lachen en pakt me bij mijn lurven kijkt me aan met haar donkere facinerende ogen en zegt,nou is het afgelopen,mee naar de kamer jij,ik geef me gewonnen en hand in hand lopen we naar de kamer en er blijkt een kleine wachttijd te zijn die we gezellig naast elkaar babbelend volmaken.
Na ongeveer 20 min. Lopen we naar een kamer en zoals belooft geeft ze me eerst een massage die redelijk is maar niet meer dan dat.
Dan volgt een zeer goede pijpbeurt en het knuffelen en streelwerk is ook redelijk te noemen.Zoenen doet ook wel alleen helaas geen tongzoenen.Daarna is het tijd voor een paar neukstandjes,eerst doggystyle en daarna missio maar ze heeft ondanks haar jonge leeftijd niet echt een strak kutje dus er is weinig gevoel en kleine Robbie verslapt.Ze begint me weer te pijpen en zegt dat ze ook FT doet en ik laat het haar afmaken met het mondje wat ze weer heel behoorlijk doet dus even later spettert mijn lul haar mondje goed vol want het is voor Robbie de eerste keer die dag.
Overigens vertelt ze Braziliaanse roots te hebben maar een dame waar ik een sessie later mee op de avond heb vertelt dat deze dame een Turkse afkomst heeft.
Geen probleem voor mij,vind deze dame er geweldig uitzien met haar donkere mysterieuze ogen maar de sessie was helaas niet meer dan redelijk te noemen.