Vertaald met Google: Villa Marisol in Hamminkeln; Christina
Op een late Dinsdagmiddag in Augustus ging ik naar deze Saunaclub. Het is een goed ingerichte villa in topconditie. Ik betaalde de 35 euro entree en werd kort rondgeleid door Lorena een Oost-Europese dame. De grote gemeenschap douche wordt ook gebruikt door de dames, dat is leuk.
Er is een bar in de grote salon en een klein zwembad in de tuin, te koud naar mijn smaak. http://www.villa-marisol.de/
Er waren ongeveer 8 dienstverleensters in de grote salon en de mooie tuin, alles eind twintig, begin dertig, voornamelijk Oost-Europeaans en Duitstalige redelijk. De meesten waren in lingerie, maar een was topless met haar mooie volle borsten: Christina uit Roemenië. Dus ik zat naast haar en praatte met haar en begon strelen en kuste haar. Ze reageerde door strelen mijn schouders en kuste mijn wang, Ze gaf geen tongzoenen, maar ze vertelde me zou dat doen in de kamer. Ze was niet echt proberen om me te verleiden en bleef op enige afstand met mij. Toen heb ik voorgesteld om een kamer te gaan voor 20 minuten en 35 euro en ze stemde graag toe.
In de kamer ze probeerde ze mij onmiddellijk krijgen in het bed, maar ik wilde met haar staande knuffelen tijdens het strelen haar mooie lichaam, dat liet ze me doen en streelde mij goed. Maar ze opnieuw weigerde tongzoeneen met mij, slechts een paar kusjes op mijn gezicht, hals en lichaam.
Vervolgens hebben we gelegd naar beneden en ik kuste haar over haar gladde lichaam. Al snel geeft ze me een goede fellation, maar met condoom. Zoals ik was een beetje teleurgesteld over de sessie, heb ik niet proberen om haar te behagen en ejaculeerde in het condoom in haar mond. Onze kamersessie was ongeveer tien minuten, dus inclusief mijn douche ik terug was in de grote zaal in ongeveer 15 minuten.
Ik ging voor het eten om 20:30 uur, dat bestond uit een smakelijke pasta en uitgedroogd cevapcici, de salade was al op. De kwaliteit van het voedsel was aanvaardbaar, maar er was geen keuze als in FKK Van Gogh, hetgeen ik betreurde. Bar service was vriendelijk en ik werd ruimschoots geserveerd met drankjes.
Ik keek rond en sprak met een aantal meisjes Inclusief mooie Sara uit Duitsland en exotische schoonheid Silvia uit Kazachstan. Ze waren allemaal vriendelijk, spraken Duits en waren aangename dames maar deden geen poging om me te verleiden en ik merkte dat andere heren ook afstandelijk werden behandeld., Praten met de dames: ja en erg vriendelijk, maar geen voorverkoop voorspel op de banken in de grote salon. Ik merkte ook op dat als ze verdwenen naar een kamer met een heer, de klant geretourneerd binnen 15 minuten naar de centrale kamer, zodat 20 minuten gaan snel in deze club.
Villa Marisol is een mooie Saunaclub met goed uitziende dames, maar op die dinsdag ontbrak de erotische sfeer die ik zoek, omdat ik niet het gevoel kreeg gewild te zijn. Eigenlijk wil ik dat een dame van plezier pretendeert dat ze wil me in haar armen, zodat ze kan verwennen mij.
Original Text : Villa Marisol in Hamminkeln; Christina
On a late Tuesday afternoon in August I went to this saunaclub. It is a well furnished villa in top condition. I paid the 35 euro entrance fee and was briefly shown around by Lorena an Eastern-European lady. The large community shower is also used by the ladies, which is a nice feature.
There is a bar in the main saloon and a small swimmingpool in the garden, which was to cold to my taste. http://www.villa-marisol.de/
There were about 8 serviceproviders in the main saloon and the nice garden, all in their late twenties, early thirties, mostly Eastern Europeans and speaking reasonable German. Most were in lingerie, only one was topless showing her nice full breasts: Christina from Rumania. So I sat next to her and chatted with her and started caressing and kissing her. She reacted by caressing my shoulders and kissing my cheek, but would not french kiss, however told me she would do so in the room. She was not really trying to seduce me and kept some sort of distance with me. When I proposed to go to a room for 20 minutes and 35 euros she readily agreed.
In the room she tried to get into the bed immediately but I wanted to cuddle with her standing up while caressing her lovely body, which she allowed and caressed me as well. However she again refused to french kiss with me, just a few kisses on my face, neck and body.
We then layed down and I kissed her all over her smooth body. She soon proceeded giving me a good but covered fellatio. As I was a bit disappointed about the session, I did not try to please her either and ejaculated into the condom in her mouth. Our room session was about ten minutes, so including my shower I was back into the main room in about 15 minutes.
I went for the food at 20:30 hours which consisted of a tasty pasta and dried out cevapcici, the salad was finished. The quality of the food was acceptable, but there was no choice like in FKK van Gogh, which I deplored. Bar service was friendly and I was amply served with beverages.
I looked around and talked to several girls including beautifull Sara from Germany and Silvia an exotic beauty from Kazachstan. They all were friendly, spoke German and were pleasant ladies but made no effort to seduce me and I noticed that other gentlemen were also treated in a distant manner, talking with the ladies yes and very friendly but no presales foreplay on the couches in the main room. I also noted that if they disappeared to a room with a gentleman, the customer returned within 15 minutes to the main room, so 20 minutes go fast in this club.
Villa Marisol is a nice saunaclub with good looking ladies, but on that Tuesday it lacked the erotic athmosphere I am looking for as I did not feel wanted there. Actually I want a lady of pleasure to pretend to me she wants me in her arms so she can pamper me.