Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Threaded View

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard Traum Paradies, Troisdorf-Spich, Janine, Duitse

Janine, Duitse, 27 jaar, 1.56 meter en 47 kilo
    Blond steil halflang haar en het perfecte figuur. Mooie c-cup met gepiercete tepeltjes, een slanke taille en een kontje…. Perfect gewoon. Op haar onderrug een kleurige tatoeage van het goede (een engel) die in gevecht is met het kwade (een demon).
    Service: PzC, NmC, TZ, GFE. En ze wil ook wel als domina fungeren en je vastbinden, blinddoeken etc. € 50,= per half uur en zo lang als je wilt.

Het mooiste meisje volgens De Shyman dat er die dag in Babylon rondliep. Nu liep ze niet rond. Ze zat met haar rug tegen de bar en had zodoende een goed overzicht op wat er binnenkwam en wat er in de lounge ruimte zich afspeelde.
    Ik kwam omstreeks twee uur binnen en tot vijf uur heb ik haar met geen enkele ijsbeer zien praten laat staan naar een kamer gaan. Dat kan hebben gelegen aan het feit dat er 30 dames rondliepen maar ook aan het spreekwoord dat van het mooiste bord het eten meestal niet smaakt. Omdat De Shyman de theorie van het mooie bord aanhangt heeft hij haar wel vol bewondering bekeken en toegelachen maar de eerste reactie van haar kant leek hem in zijn theorie te bevestigen.

Toch maar naast haar gaan zitten aan de bar. Na mij vraag of het piercen van haar tepels pijn gedaan had lachte ze me toch toe en zei dat haar tatoeage (die ik nog niet gezien had omdat ze met haar rug naar de bar zat) wel pijn had gedaan en het piercen nauwelijks. We hadden een leuk gesprekje en dat bloedde dood doordat een Roemeense dame het nodig vond om De Shyman om een kamergang te bedelen door opzichtig haar venusheuvel tegen hem aan te drukken onder het presenteren van haar (overigens prachtige) b-gevel. Nadat De Shyman haar vriendelijk had afgewezen was Janine weer onbereikbaar.

De Shyman ondernam een nieuwe poging. Die niet waagt die niet wint toch? Ik legde haar mijn theorie van het mooie bord voor. Verbaasd lachend nam ze én het compliment in ontvangst maar ook de onderliggende kant van de opmerking kon ze tegenspreken. Alsof haar mooie uiterlijk een goede service in de weg zou staan. De Shyman nodigde haar uit voor een kamergang…. Die kamergang was een hele goede. Al met vijf minuten was De Shyman overtuigd. Dit ging wel een uurtje duren. Janine is niet alleen mooi maar ook lief zeer zeker intelligent en durft het gesprek aan. De verassing was overigens wederzijds.
    Ze had me ingeschat als een arrogante vrouwenjager en had de kamergang willen gebruiken om mij een half uur wel goede service te geven om mijn ongelijk te laten krijgen maar was ook na vijf minuten bereid haar mening bij te stellen en voor het plezier te gaan. Na een uur waarin goede seks en het wederzijdse plezier daaraan zeker aan bod is geweest hebben we lachend de kamer verlaten. Verrast nam ze ook de kadootjes in ontvangst die De Shyman nu eenmaal na elke geslaagde sessie aan de dame geeft.

Wanneer ik terugga naar Babylon en die kans is groot, zal Janine als ze er is, langdurig door De Shyman gepannenkoekt gaan worden….

Groet en Respect!!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

2. Onderstaande 6 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 9 oktober 2012),Flurkman (14 oktober 2012),Hoofdstuk2 ( 9 oktober 2012),satanic surfer (10 oktober 2012),toko-9 ( 9 oktober 2012),Willi69 ( 9 oktober 2012)

Regels voor berichten