Postuur /Cupmaat : slank figuur met ditto taille, lekker kontje en heerlijk zachte D-cup silli
Tatoeage / Piercing : geen
Service : standaard
Kosten: 50 euro voor elk half uur
Voordelen: meisje met een lekker lichaam! Zou zo maar meekunnen met de pitspoezen op het F1-circuit. Erg spontaan en lief.
Nadelen: hard to catch
Nu had ik haar al reeds enkele malen zien rondlopen in Planet Eden, maar om één of andere reden, was een collega-beer me telkens voor. Ze stond dus reeds lang op mijn verlanglijste en geheel toevallig liep ik haar eergisteren na het bubbelbad tegen het lijf en we geraakten in gesprek. Naast een supermooi lichaam en een fris koppie met heerlijke lach, bleek ze ook nog eens superlief en vriendelijk. We belanden vrij snel op de kamer, waar ze me snel innig lang en zacht op de mond zoende. Daarbij ging ik met mijn handen op verkenning en haar billen en tieten voelden oh zoooo zacht!! Daarna het TZen verder gezet op bed, waarna ze met haar tong mijn lichaam verkende en verder afzakte richting my one-eyed-snake. Ook het PZC startte ze mega-zacht om daarna het tempo op te drijven, met handen, dan weer zonder, waarbij ze me aanmaande haar haren vast te nemen. Daarna gaf ik haar haar haar terug en ging ze over tot cowgirl. Ook dit deed ze eerst GFE-gewijs om daarna recht te zitten en het tempo op te drijven. Man man, wat een heerlijk zicht zo´n super model bovenop je pik te zien rijden. Moest dit standje helaas te vroeg afbreken, wegens prematuur zaadlozings-risico en legde haar in missio waar ik het spel afmaakte.
HHH 100%! Heb haar beleefd gevraagd om mij de volgende keer direct te komen opzoeken ipv verstoppertje te spelen.