-
28 oktober 2012, 19:09
En wat een mooie herfstdag was het. En nog op tijd opstaan en toch uitslapen op hetzelfde moment, bekroond met een lekker ontbijt en stevige koffie. Ach de kleine geneuchten van het leven.
Wij gaan eens overdenken wat we kunnen gaan doen. We hebben zin in:
a- een dag hee lu maal niets doen
b- een dag in het bos een mooie wandeling
c- een fietstocht langs de velden en wegen van het mooie Brabant.
Genoeg goede plannen niet waar?
Zoals gebruikelijke bij mij komt er van deze goede plannen niets terecht, we stappen in de muffe auto (waar komt die vislucht toch vandaan? Ik heb de hele auto al uitgemest en niks gevonden, de auto ruikt een beetje naar de wijnafdeling van de HANOS/ISPC in Breda. Als U niet snap wat ik bedoel moet U daar maar eens gaan inkopen, de wijnafdeling ligt daar tegen de vsiafdeleing aan en die lucht hangt tussen de wijnen. Mag U raden waar ik geen wijn koop, maar ik dwaal af) en we rijden naar het Oosten. Gisteren gelezen dat Veronika van GT naar YY verhuisd zou zijn maar bij Eindhoven toch maar de 67 genomen om Duitsland in te duiken. Het schoot op en om kwart over 1 belde ik aan in Elsdorf. Die nieuwe openingstijd op zondag van 11 uur is een mooi ding, had je vroeger nog wel eens dat de dames pas vanaf een uur of half twee binnen kwamen druppelen om pas rond een uur of drie op oorlogstserkte te zijn, nu was de tent nagenoeg al gevuld, alleen Lucie zo snel niet lunnen ontdekken, alsmede Bogi (op basis van de anwesentheitsliste van vandaag). Twee toppers van GMA ook al snel gesignaleerd, Sabrina en Roxy. Zo, die gaan we later eens proberen plezier gegarandeerd. Het zou echter anders lopen.
Ik wou geen tijd verloren laten gaan en plofte na een kop koffie neer naast het mooiste meisje van de klas... Andra. Laat ik kort zijn, klein voldoendetje. Niet onaardig maar om daar nu anderhalf uur voor in de auto te kruipen. Nee. Of ze leert snel bij, of ze verdwijnt snel. Ik hoop het eerste, zulke mooie ogen zie je nu eenmaal graag.
Ohja, Duitstalig is ze niet en Engels is ook om de haverklap "I dont understand".
Daarna even een hapje eten en een normale hete sauna gevolgd door een biosauna. Daar was eindelijk plek, eerder die dag lag die vol met dames in slaap, zeker laat geworden gisteren.
Toen ik daar lag lagen er nog twee , na een tijdje sprak een van de twee, Ina, me aan. U weet wel, zo van "Hoe gaat het" en zo. Nu heb je natuurlijk alle kans dat het bij een gesprekje blijft maar al snel legde ze een hand op mijn fraaie buik, een hand die omlaag gleed en al spoedig was er geen gesprek meer mogelijk, haar mond was vol van wat anders, eerst mijn en later kleine maar groeiende GMA. Hetgeen in de biosauna gevolgd werd door een daad zoals de hondjes die doen wat oevrging in de beproefde missionaris waarop onze sappen zich mengden. onze zweetsappen wel te verstaan, mijn andere sapje eindigde in het rubber.
Kopje koffie bakje yoghurt en in dubio, naar huis of nog even blijven om op adem te komen en af te sluiten met Roxy of Sabrina? Het werd op adem kome maar in plaats van Roxy of Sabrina zat ik zowaar opeens naast een andere nieuwe, niet echt GMAtype maar ze lonkte zo actief dat kleine GMA spontaan begon te steigeren, het bleek LaraLara. Nou, een dame met een naam die een mengelmoes is van Laura (Babylon) en Mara (van ome Bernd), dat maakte me nieuwsgierig. Zij was ook nieuwsgierig naar kleine GMA en greep eens onder de handdoek. Nee maar , dat vond ze leuk. Zo leuk, ze toverde die rakker van onder de handdoek vandaan en liet hem aan alle dames zien (de herenberen keken beschaafd een andere kant op) waarna ze me meetroonde naar een kamer war het erg gezellig werd. Zo gezellig dat ik me eigenlijk niet meer in kon houden en in recordtijd ( voor een derde keer binnen tweeeneenhlf uur dan) wederom een rubbertje vulde. Waar haalde ik het vandaag allemaal vandaan? Zou ik nog een vierde keer???? Ik had het idee dast dat wel zou lukken maar dan had ik wat langer nodig om even op adem te komen en dan zou het vandaag wel erg laat gaan worden, morgen weer werken nietwaar? Tevreden huiswaarts maar wel goed uitkijken, er werd niet bijster goed gereden door de medeweggebruikers, toch twee-drie keer flink in het anker moeten gaan dan wel een zwaai aan het stuurwiel geven.
-
Onderstaande 9 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:
Ascari (28 oktober 2012),Badslippers (29 oktober 2012),bergm550 (28 oktober 2012),Big30 (28 oktober 2012),De Shyman (30 oktober 2012),gignnl (28 oktober 2012),satanic surfer (28 oktober 2012),SeX++ (29 oktober 2012),Wijze grijze (29 oktober 2012)
Regels voor berichten