zoals ik al eerder al schreef in me recencie van Romina:D kwam haar vriendinnetje Andrea er nu ook bij. En omdat deze trio zo lekker was heb ik er een draadje van geopend
Andrea is nog verfijnder dan Romina. Toen ze op de kamer kwam had ze zich in een paar tellen ontdaan van der spijkerrokje en der topje. Ook zei begon eerst uitgebreid te knuffelen terwijl Romina haar met der vingers begon te stimuleren. Vervolgens zakte Andrea af naar onderen en Romina kwam mooi boven me hangen zodat ik eindelijk de tijd kreeg om haar eens teverwennen. Dit mocht van mij wel effe duren:D Ik voelde de :teuflisch alleen maar groeien.
Ook Andrea was zeer behendig met het rubbertje want terwijl ze langzaam als een Cowgirl naar beneden zakte dacht ik effe dat ze wat was vergeten Maar gelukkig alles was beveiligd ondertussen dat Andrea langzaam me bereed draaide Romina zich om en begon te tongen met haar. Na deze geile rit vervolgens nieuw rubbertje om en romina weer in doggy gezet. Maar deze keer staand met haar handen op het matras, terwijl Andrea door Romina oraal verwend werd.
uiteindelijk weer gewisseld en Andrea in mis staand(o zo licht met der billen op de vensterbank ) genomen.........................
Later op de avond heb ik deze 2 roemeense lolita,s weer getroffen en vervolgens werd het wederom weer een super trio:D

Saluti L Diablo