Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 276

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Babylon, Algemeen (2013)

"I'm coming out of my cage and I've been doing just fine
    Gotta gotta be down, because I want it all
    It started out with a kiss. How did it end up like this?
    It was only a kiss (It was only a kiss)

Now I'm falling asleep, and she's calling a cab
    While he's having a smoke and she's taking a drag
    Now they're going to bed and my stomach is sick
    And it's all in my head
    But she's touching his chest now.. He takes off her dress now.. Let me go...
    And I just can't look. It's killing me. And taking control...

Jealousy, turning saints into the sea
    Swimming through sick lullabies. Choking on your alibis
    But it's just the price I pay. Destiny is calling me
    Open up my eager eyes.. cause I'm Mr. Brightside"

Na de ruw onderbroken middag in Lichtenberg moest deze racebeer dus eerst op zn werk een paar puinhopen opruimen. Dat duurde door allerhande kleine tegenslagen tot een uur of zeven en hoewel alles daarna weer in orde was, was het op dat moment onmogelijk om nog terug naar Lichtenberg te rijden, want dan zou ik pas tegen negenen weer terug zijn. Dus koos ik in een impulsieve bui een club die op lichtelijke te hoge en soms zwaar overdreven snelheden (had ik The Killers maar niet op moeten zetten in zo'n bui) binnen een uur te bereiken was en niet binnen de door mij gehate driehoek GT/VV/LR valt, namelijk Babylon. Alsof het zo moest zijn trof ik onder de gasten een drietal bekende Fransen aan die ik al eens vaker in clubs ben tegengekomen, plus NLNU die in Keulen aangemeerd en ook naar Elsdorf was gekomen. Lineup was niet eens onaardig: Iman, Angie, Kesha, twee nieuwe zwarte dames die me door NLNU als Precious en Lilly werden voorgestelden en een verzameling Roemeentjes en Bulgaren die ik alleen van gezicht kende.

You can (not) escape

Ik kletste wat bij met NLNU tot die door Precious werd lastig gevallen. Naar ik begreep was die snuggere varensgezel al met beide beschikbare zwarte dames meegeweest (iman was lang op kamer en NLNU herkende haar zelfs niet toen ze even langsliep). Deze racebeer had al gauw door uit welke wind de hoek waaide toen hij Precious als "best girl in the house" omschreef. Een gunst moet je op volle zee niet afslaan, dus was ik al vlug in een omhelzing gevangen waaruit ook Editors niet meer waren weggekomen. "Make your escape" kan Tom Smith dan wel roepen, maar zelfs ontsnappingskunstenaar Henri Charriere had zich gewoon braafjes overgegeven denk ik. Precious' voorspelkunsten waren van uitstekend niveau en na een paar rondjes zoenen trokken we ons maar op een kamer terug, waar ze onmiddellijk weer wilde zoenen omdat ik schijnbaar een heel goede smaak had. Grinnik, ik was maar gewoon eerlijk en liet het Ricola-snoepje zien wat ik nog in mn mond had

Het werd een hele leuke sessie met Precious, die ook qua bloasmeziek heel, heel goed meekan in top5-lijstjes van meerdere ijsberen die de moeite ervoor nemen het in te vullen. Deze racebeer dacht er een tijdlang over om maar in haar mond af te gaan, maar ik bouwde toch maar een befpauze in. Waarbij bleek dat ze daar zonder enige moeite in meeging. Ze sloeg daarna terug met een DT-aanval en had er zo meteen een condoom om geraffeld, dus de af te leggen weg bleek duidelijk zat. Ze gaf lekker tegengas in meerdere standjes en attendeerde er 5min voor tijd ook op dat we richting uur gingen. Deze racebeer zat toen al vrij dicht tegen een slot aan en liet maar helemaal lopen... Bam!

You can (not) advance

Even nababbel, afscheid nemen en onder de douche wakker worden. Ik had behalve een paar snacks nog weinig gegeten dus gaf ik maar aan mn rammelende maag gehoor. Lily probeerde al vrij snel haar kansen, maar daar had deze racebeer nu even geen zin in. Inmiddels was Iman nog eens langsgelopen en dit keer had NLNU haar dan wel herkend. Hij moest helaas even wachten tot ze tijd voor hem had, dus we zijn maar een saunatje gaan doen (mn oren tetterden inmiddels net zo erg als dat geblaat van dat nummer zich Million voices durft te noemen: eee aaa eee aaa, het lijkt meer op een stel britse brandweersirenes dan op muziek)

Bij terugkomst hebben we Anita maar gevraagd of het geloei wat zachter mocht. Niet lang daarna kwam Lily het voor de tweede keer proberen. En eerlijk toegeven, het werd uiteindelijk beter dan ikzelf had durven hopen. Qua looks is Lily eerder gemiddeld (volslank, maar met een mooi gezicht) edoch ze maakt dat goed door ongeveer dezelfde vasthoudende zoentechniek als bv Precious of Vivian ten beste te geven. Je zou haast gaan geloven dat ze in Accra, Ghana een Institut orale hebben opgericht om al die dames het vak te leren. Daarom durf ik het alsnog aan met haar mee te gaan. Hoewel ze wat veel met de hygiënische doekjes loopt te rommelen heeft deze racebeer verder weinig te mopperen. Zoenen blijft prima, bloasmeziek is ook heel goed, gv ging lang zonder haperen, tot die onvermijdelijke engine misfire weer optrad... Bam

You can (not) redo

NLNU lag toen ik van de kamer af kwam nog even op Iman te wachten en niet lang daarna kon ie haar ook meenemen. Ik wenste de twee "bonne chance" en ging een koffie halen. En niet veel later blijf ik opnieuw aan Precious hangen. Ze had eigenlijk al een date, maar na wat heen en weer onderhandelen kreeg ik tot mn verbazing voorrang (blijkbaar wilde hij haar de rest van de avond bezighouden). Ze vloog me nog in die barruimte aan en kopieerde mn snoeptrucje nu in de omgekeerde richting (die menthol snoepjes die op het schaaltje aan de ingang lagen waren wel wat pittiger van smaak dan mn eigen voorraad ) Editors slingerden er hun keyboards weer bij aan en ik kan aan de "openlijk sex" discussie hierboven toevoegen dat we toch aardig ver gekomen zijn toen ik Precious openlijk stond te vingeren terwijl ze zich treiterig tegen me aan stond te rijden. Lily stond een beetje verbaasd dat ik alweer "horny" was. "A simple matter of biology" was mn antwoord tussen een paar zoenen door.

Op kamer herhaalde zich een groot deel van de sessie die we eerder hadden, al duurden verschillende onderdelen nog wat langer dan eerst. Blijkt dat Precious niet alleen heel goed kan pijpen, maar net als Zhuzha en Tina ook niet terugschrikt voor een fiks potje skullfucking. Af en toe onderbrak ze even toen ze doorkreeg dat Lily naast ons was neergestreken met een andere gast en ging een beetje Lily's staccato-kreuntje imiteren (klonk ongeveer zoals het geluid dat Russell Leetch na 4 minuten in die clip ten beste geeft. Toen de geluiden aan de andere kant wat meer op opruimen na een motorplof wezen, zetten we er ook nog een keer de sokken in en na een paar doggy variaties plofte de vierde turbo van vandaag. Bam!

Als afsluiting masseerde Precious mn rug nog even en daarmee was het over. Ik leverde haar weer netjes bij haar stamgast af, ging douchen en nog een koffie. NLNU had zich al omgekleed en ging er weer vandoor, tot een volgende keer! Toen deze racebeer zn koffie ophad ging ik me ook maar aankleden en afrekenen. In de auto stond de 3FM freaknacht weer op en verbouwde ik Het Goede Doels hitje Belgie tot iets passenders.

"Waar kan ik heen, ik kan niet naar YinYang, 'k wil niet naar YinYang, daar zijn ze zo streng.
    Waar kan ik heen, kan niet naar LaLuna, niet naar LuLuna, daar doen ze zo eng.
    Ik wil ook niet naar PHG, PHG dat is me te vol, en wat Atlantis betreft, die club bestaat niet echt.

Waar kan ik heen, ik kan niet naar Oase, niet naar Oase, daar gaat alles stuk.
    Waar kan ik heen, ik kan niet naar GT, 'k wil niet naar GT, dat is me te druk.
    Ik wil ook nog niet naar Magnum, want Magnum dat is nog te duur.
    En ik wil weg uit Nederland, want daar krijg ik het benauwd.

Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan.
    Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
    'k heb getwijfeld over Babylon, omdat iedereen daar lacht.
    'k heb getwijfeld over Babylon, maar dat zoenen ging zo zacht
    Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico, 'k heb getwijfeld over Babylon
    Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico, 'k heb getwijfeld over Babylon

Babylon! Babylon! Babylon! Ba-by-loooooon!"
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 5 januari 2013 om 22:00
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

2. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Dalton ( 6 januari 2013),Goedemorgenallemaal ( 6 januari 2013),hallodaarbenikweer ( 5 januari 2013),Megaboob ( 7 januari 2013),noglangnietuitgewandeld ( 6 januari 2013),ovboy ( 5 januari 2013),satanic surfer ( 6 januari 2013),vrije jongen ( 6 januari 2013),Wijze grijze ( 5 januari 2013)

Regels voor berichten