Nationaliteit/Taal : Italiaans / Duits en Italiaans
Leeftijd : 25-30
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 160 -165 cm
Postuur/Cupmaat : Normaal / C cup
Tatoeages/Piercings : Tatoeage op haar rechter schouderblad
Service: Zoenen, beffen, pzc, nmc
Voordelen: Vriendelijk, geen klok kijkster
Nadelen: zoent wat onstuimig
Tijdsduur : 40 min
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek:
Alessia
Ondanks dat er meer de genoeg keuze was had ik dit keer weer Alessia in het vizier. Alessia is een echte Italiaanse, alleen ziet ze er niet uit als een klassieke Italiaanse schone. Fel geblondeerd haar, iets te veel make-up en rondingen waardoor het kwijl van uit mijn mondhoeken loopt. Leeftijd is moeilijk in te schatten maar ik denk ergens tussen de 25 en 30.
Alessia was al een tijdje beschikbaar en toen ik het weer op krachten was sprak ik haar aan, in het Italiaans! Ze schrok even en vroeg of ik ook Italiaan was. Ik bekende maar dat ik het niet was, want ik had bijna al mijne kennis van de Italiaanse taal al verbruikt . Na het uitwisselen van wat informatie kon ze zich nog aan ons gesprek van een aantal maanden geleden herinneren. Vooral het gedeelte dat ik geen gebruik had gemaakt van haar diensten . Ik beloofde haar dat ik het dit keer goed ging maken. Ik kreeg een zoen en we vertrokken naar kamer. Op de kamer maakte Alessia het bed op en kwam we gingen naast elkaar liggen en we begonnen te zoenen. Ik kon Alessia maar moeilijk volgen met het zoenen. De ene keer zoende ze oppervlakkig terwijl ik haar intenser wilde zoenen, daarna probeerde ze haar tong helemaal in mijn mond te duwen net op het moment dat ik dit niet verwachtte. Ik masseerde haar heerlijke naturelle tieten en billen om mijn geslachtsdriften op peil te houden. Na een tijdje hield ik op met zoenen, zij begreep de hint en begon mij te pijpen. Heerlijk, nat en in een goed tempo. Ze kwam in 69 en ik mocht mij uitleven op haar heerlijke smakende poes. Na een paar minuten gooide ze het roer om en haalde een condoom uit haar tasje. Dit werd vakkundig op mijn lul gezet en ik vroeg haar in doggy plaats te nemen. Ik bracht mijn lul bij haar naar binnen en merkte dat ze al goed vochtig was geworden. Ik neukte van achteren en mijn paal gleed moeiteloos in en uit. We wisselden naar missio en Alessia trok mij stevig naar zich toe en ik beukte er op los. Ik dacht ik dit nog wel even vol konen houden maar opeens voelde ik het zaad opborrelen in mijn lul. Ik verzette mij niet, neukte stevig door en vulde voor een andermaal het rubbertje. Alessia hield mij nog even vast, terwijl ik mijn ademhaling weer onder controle bracht. Vervolgens maakt ze Ascari jr. weer schoon.
Ik keek op mijn klokje en zag dat er maar een kwartier verstreken was. Ik dacht even dat ze zou opstaan en weg wilde gaan. Maar in plaats daarvan kwam ze tegen mijn aanliggen. Ik streelde haar over haar rug en dit was blijkbaar haar "achilleshiel". Ze kreunde wat geluidjes uit en vroeg mij om vooral niet op te houden. Ze genoot er intens, getuige het kippenvel reactie van haar huid. Ik wisselde naar een massage en ook dit kon ze appreciëren. Ik masseerde het half uur vol, maar ze vroeg om door te gaan. "Wir haben noch funf minuten" wist ze te melden zonder op haar klokje te kijken . Ik kon er wel om lachen en met je handen aan een mooie vrouw zitten heb ik nooit als een straf ervaren . Na een kleine 40 minuten werd ik bedankt voor bewezen diensten. Alessia was moe en ging "Feierabend" houden dus verlieten we de kamer. Bij de lockers drukte ik een briefje van € 50 in haar handen en werd ik uitgebreid bedankt een kus op beide wangen en een drietal op mijn mond.
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.