Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 181

Threaded View

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

zaterdagmiddag samen met de jarige Dupke naar LR getrokken,we dachten relatief vroeg te gaan nadat hij snacks in de Delhaize en taart bij de bakker kocht vermits er veel volk verwacht wers en inderdaad er stonden al relatief veel wagens,ook met Belgische en Nederlandse nummerplaat. Na de hartelijke begroeting van de mooie thekefrau met de nodige zoenen,op naar the place where the action is. mijn vermoeden was waar,vele die zich voor het vrijkaartje hadden ingeschreven waren daar,waaronder een hoop die misschien veel schrijven,maar die Dupke van haar of pluim kenen,maar oke laten we daar niet verder over zagen,en genieten van het vrouwelijk schoon. en inderdaad er waren wat meisjes ook speciaal van de GT gekomen,die later terug naar daar zouden keren. Kathy zat er wat mee verveeld dat ze bij een klant zat,maar niet getreurd,de dag is nog jong en een Iranese met een supermooi gezicht en prachtige ogen,niet superslank maar vrouwelijk kon me voor de eerstekeer verleiden. Ze was meer dan oke,het volledige plaatje;innege TZ,FT en verschillende standjes. enige minpunt;af en toe een hoestbui wat volgens haar kwam door in de GT af en toe naar buiten moeten de vorige avond voor die tuinhuisjes daar. na een zeldzame Russische ook voor een half uur en Kathy en Vicky voor een uur ging ik nog met een Roemeense met een sexy lach,die permanent zonder slip met haar billen bloot rondliep en iets groen aanhad. ze had donkerbruin eerder zwart lichtkrullend haar tot over haar schouders,maar weet iemand haar werknaam nog,ik ben het vergeten?
    betreffende het eten,zoveel tijd met al dat mooi volk had ik dan ook niet over,er was ook nog voetbal op tv,dus voor bv,de bamischijven was ik telkens te laat en van al de taart had ik alleen twee stukjes cakes,waar een van door een of andere zatlap op de grond viel,nu op een maat zijn verjaardag ga ik geen ruzie maken. Bovendien deed die kok,OLivier of zo erg zijn best om het naar je zin te maken,ook een pluim voor het overige gedienstig personeel,hoewel de wcs er vuil bijlagen,maar het barpersoneel was oké. zonder als een verzuurde criticus te willen overkomen toch een elementaire kritiek voor de LR,globaal en dat is dat ik niet begrijp waarom ze geen kamers bijmaken. zowel voor de wandelaars als voor de meisjes zijn wachtijden van meer dan een uur niet zo aangenaam en ik weet uit gesprekken met verschillende meisjes dat dit een reden is dat er bv in de Vertigo werd vertrokken,zoals in de PHG en de Magnum het groot aantal Turken en Noord-Afrikanen een oorzaak is dat velen daar wechtvluchten(de meisjes hun woorden,niet de mijne,ikzelf ben nooit in de Magnum geweest)maar kortom,bouw wat kamers bij,in de tuin ,of zo. Ik veronderstel dat uitbreiding geen burenprobleem zal opleveren aangeien LR in een industriezone ligt. voor de rest dus een zeer geslaagd dag en avond(nacht)LR

2. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (28 januari 2013),Dalton (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (29 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013),satanic surfer (28 januari 2013)

Regels voor berichten